1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En minder van die achtervolgingszooi. Dat afluisteren en dat je dan net weer op het laatste moment overnieuw kunt. Opbokken! :mad:
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zeker, dat was echt elke landmissie in Black Flag. Hopelijk zijn die door de community gewoon lekker veel ge-1-starred en luistert Ubi er ook een beetje naar :+
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Achtervolgingen kan heel tof zijn, maar idd dat gelul dat je ineens overnieuw moet werkt gewoon echt niet. Dit kan toffer gedaan worden. Niet alleen de engine en dus graphics moeten drastisch zijn verbeterd, maar ook de mechanics en niet zo'n beetje ook.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ubisoft teased the next Assassin's Creed French Revolution setting back in 2010

    [​IMG]
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja... er zijn toch ook heel veel locaties geteased waar ze niks mee doen? Moet zeggen dat ik niet op de hoogte ben van alle teases, maar zo komt het wel op me over. :9

    En damn Hyb, jij hebt fucking veel posts opeens. 8)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Report: 2014's other Assassin's Creed game will let you play as a Templar

     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Mm dan maar zorgen dat ik ergens een goedkope 360 of PS3 haal, moet deze dan toch ook hebben :+

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik haal ze denk ik toch allebei wel, mits ze echt goed zijn. Ik moet alleen BF ook nog steeds uitspelen, nog maar ergens aan het begin. Ik stoor me alleen continue aan dat achtervolgen, ook al heb je daar een zekere vorm van checkpoints. Ik vond en vind dat nog altijd het meest irritantste gameplay onderdeel van de serie.
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Hopelijk is die noord-amerika versie gewoon niet waar.
    Waardeloze setting en zal teveel lijken op ACIII.
    Die laatste reken ik tot de grootste teleurstelling ooit voor een xbox360 game voor mij.

    Blackflag niets mis mee??
    Nou, het was een behoorlijke stap in de goede richting (lees: richting het niveau van Brotherhood. Ik blijf het ongelooflijk vinden hoe een game-ontwikkelaar een geweldige game heeft kunnen maken, om deze in korte tijd bijna om zeep te helpen door zo'n wanproduct).
    Het vechten was werkelijk vreselijk in Blackflag. Omgevingen mooie sfeer, zonnig in t caribisch gebied, maar er had veel meer gedaan kunnen worden met de maya tempels.
    Dik gemiste kans

    Ik wil gewoon de controls en moves zoals in Brotherhood, maar dan in een nieuwe setting, met nog mooiere graphics en epische omgevingen.
    Misschien een paar nieuwe moves, maar wel gewoon weer met linker/rechter trigger voor aanvallen verdedigen
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Laatst bewerkt: 4 apr 2014
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Video is idd weg...maar dit was het:

    [​IMG]
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zal wel ingame zijn, maar er komt vast en zeker een downgrade :+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat post ik toch? :+
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    My bad man. Had de vorige pagina totaal niet gecheckt :)
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Lijkt me sowieso ingame, lijkt behoorlijk veel op The Divison. Zal wel dezelfde engine zijn, downscalen zal bij deze ook stukken minder zijn dan Watch Dogs. Aangezien die wel nog op current gen uitkomt.
    Ben ook blij dat hij niet de titel Assassin's Creed V heeft gekregen, hopelijk betekent dit dat zowel de storyline als de gameplay een reboot krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2014
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aangezien het dus echt speciaal voor de twee consoles is, laat het dan idd aub niet qua mechanics exact hetzelfde aanvoelen. Want anders is het gewoon alsof je Black Flag 1.5 speelt ofzo.
     
  18. bt2

    bt2 New Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Na ACIII was ik er even goed klaar mee. Blackflag dan ook niet gespeeld. Toch begint het nu weer te kriebelen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dom getease om de meest onzinnige shit soms zeg. Sure het zou tof zijn (en about fucking time ook) als deze feature in de game zit, maar zeg gewoon ja of nee. Ze doen nu alsof het iets groots is...which it ain't. :)
     

Deel Deze Pagina