1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Blackflag is absoluut de moeite waard! is in mijn ogen een van de betere AC games.

    Overigens heb ik nu wel dat ik steeds meer gehyped wordt voor de nieuwe AC game.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    co-op? Wow! Dat is nieuw voor de serie ... benieuwd hoe dat er uit gaat ziet, En wat als je maar met zijn tweeen bent ...
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Als het maar geen simpele co-op missies zijn..
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kan best vet zijn en moet ook wel potentie voor zijn. In Revelations liep je af en toe al met een tweede assassin voor een missie. Denk dat dat goed te verbeteren / uit te breiden valt naar toffe co-op missies.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Met z'n vieren volg missies doen waar je iemand moet overhoren, hoera. :+
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het verder gewoon the same old shit zoals altijd is, dan zal het me allemaal weinig gaan boeien. De graphics zullen ongetwijfeld prachtig zijn. Co-op met zijn vieren....mja....leuk? Grote beloftes en gaat toch weer op dezelfde shit aankomen, just watch.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Ja alle Ubi games neem ik tegenwoordig met een korrel zout. Behalve Rayman. Dat is/wordt gewoon awesome.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies. Stel ze tonen een demo van BG&E 2, dan kun je er rustig van uit gaan dat de finished game niet zo zal zijn. Bij Unity zal het misschien nog meevallen, want die komt dit jaar nog en is next gen only.
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Had dit stukje gemist, ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken, hopelijk krijgen we ook binnenkort weer nieuwe beelden te zien.

    Ook ben ik benieuwd of de nieuwe protagonist daadwerkelijk weer aan het niveau van Ezio kan komen.
    Edward was een top character maar mist nogal wat.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En Connor noem je voor het gemak maar niet? :+
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wie?:+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kleinzoon van Edward ook! 8)

    Het ergste vond ik nog het idee dat zijn vader, Haythem ook zo kut is en word. Vooral rond het einde van AC III. WTF komt die nu in eens weer om de hoek kijken. 8)
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja duh, tuurlijk weet ik dat.
    Maar ik probeer hem uit me geheugen te halen, Connor had echt helemaal niets! verhaal was lame, character was echt gaar terwijl de tijd opzich wel interessant was.

    Ik had dan ook veel liever met Haytham een Assassins Creed gehad, heb hiervan het boek gelezen en ik vond dit 100x interessanter dan Connor.
    Maar goed, ik denk dat ze zelf ook wel door hadden.

    Altair was ook wel een leuk character maar voelde ook zo leeg eigenlijk.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En dan het einde van Revelations! :'-(
     
  16. gekske

    gekske Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de delen allemaal niet op elkaar volgen.
    Dit gezien de spellen,films en dergelijke.

    Het geheel klopt niet meer.Verhaallijn word wat in elkaar gesmolten , maar zijn allemaal spellen op zich
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Gedeeltelijk mee eens, vanaf deel 3 is het niet meer zoals het daarvoor was.

    Deel IV is een deel die eigenlijk helemaal op zichzelf staat, wat niet eens zo slecht was.

    Qua verhaal vond ik het van 1 t/m Revelations toch allemaal goed op elkaar aansluiten.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zolang ze de co-op goed uitwerken dan is dat voor mij echt een groot plus-punt, Co-op vind ik zelf de leukste game modus maar veel te weinig gebruikt helaas. Beter slopen ze eens die Death match achtige shit eens uit games die na 2 a 3x spelen al ongelofelijk saai is.

    Blackflag was best oké, alleen dat varen was echt zuigend dus mag hopen dat ze hier niet veel met varen of een maar wat dan ook met boten instoppen.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Whaaaaat zuigend? Ik vond die boten echt gaaf gedaan. Juist de afwisseling met het rondrennen aan land was tof.

    Alleen liefst geen MP in deze franchise. Ik vind CO-OP wel vet, maar het liefst ook couch-coop, maar dat zal wel niet.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    [​IMG]

    CG trailer incoming op E3. :+
     

Deel Deze Pagina