1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Done that. Gamertag is CrazY1985
     
  2. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Story uitgespeeld, maar ik zie nog lang niet alle collectibles op mijn map. Moet ik daar nog iets speciaals voor doen?
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Je kan zo een timesaver pack kopen. Kost 150 helix punten... Dan krijg je alle schatkisten te zien op je map. Ik weet niet hoeveel helix punten je standaard krijgt. Maar ik had de gold edition gekocht, dus kreeg ook een gratis helix pack (normaal gesproken kan je ze kopen in de ps store). Heb meteen die timesaver pack gekocht. Ben gisteren een paar uurtjes gaan treasure hunten. Maar zit nog niet eens op de helft. En het verveelt snel
     
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja iets minder kistjes had wel gemogen, zijn er wel erg veel. Toch maar af en toe de story lijn doen of site quests. En die graf raadsels, lang leve internet .
    Maar wel een erg mooi spel zeg, en enorm groot ook.


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De stad is echt bizar idd. Heb dat nog nooit gezien in een game. Zo groot, veel mensen en dan nog steeds zoveel detail in de game. Daarnaast kan je op zoveel plaatsten gewoon naar binnen en hebben die gebouwen en huizen zo goed interieur. Dit is imo toch de eerste next gen game qua graphics.

    [​IMG]
     
    Reckuuza, CrazY en Davey666 vinden dit leuk.
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja inderdaad. Of hoe 'goedkoop' sommige huizen zijn. Maar dan nog zo mooi gemaakt (kapotte deuren Enzo). Alles ziet er netjes uit.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zelfs een oude markt heeft veel detail idd.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2014
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Is dat van de One versie? Sweeeet. Hoe zijn de assassinations uiteindelijk in de game, meer richting de eerste twee games?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    PS4. One heeft geen screenshot functie nog. :mad:
    De assassinations zijn idd meer richting de eerdere delen ja. Je hoeft alleen niet echt voor te bereiden voor de missie ofzo. Bij de grote assassinations krijg een overview zoals dit. En heb je verschillende opties voor afleiden etc.

    [​IMG]
     
  10. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Dit is denk ik toch wel mijn favo outfit :oops:

    [​IMG]

    Zijn er nog mensen die geinteresseerd zijn om de coop trophies samen te halen? (PS4)
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    voor screenshots had je een apart apparaat nodig toch?

    lekker is dat, ben ik ineens mijn premium kwijt van de unity app. vanmorgen had ik het nog en nu ineens is het weg.
     
  12. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Hoe kan je de xbw crew joinen?
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik was de afgelopen week alleen maar bezig met zijmissies. Maar heb gisteren toch maar besloten om het verhaal uit te spelen.

    En verhaal-wise is dit spel écht bagger imo. 1 van de slechtste Assassin’s Creed verhalen. Ben benieuwd hoeveel je verdient als script writer, want dit is lachwekkend. En die laatste missie/boss fight is ook een lachertje.

    Nog een aantal minpunten:
    De AI is nog steeds erg dom.
    De aiming van enemies is opvallend goed als ze je spotten.
    De hoofdpersonen zijn saai en ook erg oninteressant

    Het freerunnen en vechten is imo wel sterk verbeterd (al is het nog steeds vrij stroef), Parijs ziet er geweldig uit. Ook zijn de zijmissies wat gevarieerder. Co-op is een leuke toevoeging, en veel leuker dan die nutteloze multiplayer uit de voorgaande delen.

    Maar dat is niet voldoende om als topgame bestempeld te worden.

    Wat natuurlijk best jammer is. Toen ik de eerste beelden zag van Unity. Had ik goede hoop dat Ubisoft eindelijk het licht had gezien. Maar goed, trailers maken kunnen ze als één van de beste. De laatste weken voor de release had ik er al geen goed gevoel bij. Uiteindelijk toch maar besloten om hem te halen.

    Hoop dat de volgende Assassins’s Creed pas over 2 of 3 jaar uitkomt. En dat ze echt de tijd ervoor gaan nemen. Want dit is voorlopig mijn laatste Assassin’s Creed

    Ik geef het spel een 7. Zonder de technische problemen hooguit een 7.5 of 7.8. Want als je echt kritisch bent is een 8 gewoon te hoog gegrepen.

    P.S.
    Over Rogue en Unity
    Het is wel weer vet dat Shay (uit Rogue) de vader van Arno heeft gekild.
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    volgens mij moet je je aanmelden en dan accepteert hybrid je (als hij je gamertag weet)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het verhaal juist tof. En Arno is ook een van de betere personages.
     
  16. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Eindelijk! EINDELIJK! Heb alle chests. :) Nu kan ik eindelijk aan de clean-up beginnen.
     
  17. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Waar doe je dat dan?
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Wat mij vooral opvalt in deze game is dat de mechanics allemaal slechter zijn geworden. Het is zo knullig hoe je soms vast blijft zitten op een random stoeltje tijdens het free runnen, of hoe je soms de grootste moeite hebt om door een open raam te springen (ook met LT). Er zijn gewoon erg veel punten die niet meer lekker werken tijdens het freerunnen, ik had liever gezien dat ze bij de oude controls waren gebleven. Rookbommetjes gooien is trouwens ook fijn tijdens gevechten, soms moet je die knop 10 keer indrukken, om vervolgens ineens 3 rookbommen neer te gooien...

    Het vechten zelf is wel een verbetering ten opzichte van oudere games. Alleen de snipers en overdreven accuraat schieten de a.i. mogen wel wat minder.
     
  19. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Geen idee. Ik ben uitgenodigd .
    Anders even aan Hybrid vragen?
     
  20. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Eensch, game voelt gewoon niet af.
    De punten die je aanhaalt heb ik ook allemaal ervaren, dat is spijtig want het haalt je uit je ritme .
     

Deel Deze Pagina