1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. t0mas1

    t0mas1 Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt, zul je zien dat het zo n 1 voor 12 patch wordt waar we vandaag dus niks meer aan hebben
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Lekker laat die patch...heb t spel allang uitgespeeld. En speel hem nu alleen om de overige trophies te halen.

    Vind het best vreemd dat ze dit nooit voor de release kunnen fixen...
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    De meeste bugs worden pas gevonden als het grote publiek een game kan spelen. Miljoenen mensen doen meer in een dag dan het groepje testers in een jaar zouden kunnen. Daarbij moeten de bugs ook nog gefixed worden, dat is bij de ene bug net wat makkelijker dan de andere bug. Natuurlijk, de framerate issues hadden er nooit in mogen zitten, iedereen lijkt er last van te hebben en dat had Ubi gewoon niet zo mogen releasen imo.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Even wachten tot die patch online is en dan beginnen we maar eens met Unity :)
    Met dank aan de beta testers ;)
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tegen de tijd dat ik klaar ben met DAI is de game vast bugvrij te spelen ;)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gerucht.

    "A German website claims the Season Pass got cancelled. You get a Ubisoft game as a refund. All buyers of the console version will get the DLC "The Dead Kings" for free:"

    Edit: Waar dus.

    "
    Assassin's Creed Unity players will be getting upcoming campaign DLC Dead Kings to make up for the glitch-packed launch of the game, developer and publisher Ubisoft announced today.

    The team continue to work on patches for remaining issues, according to the post.

    People who have already purchased the Season Pass, which includes Dead Kings, will be offered something in compensation, the developer said.

    The various versions of Unity had hundreds of bugs, some nearly game breaking, when the game came out on Nov. 11. Over the course of the following weeks, Ubisoft developers released three major patches, and a number of small fixes, to repair some of the biggest problems found in the game.

    Issues at launch included protagonist Arno falling through the ground and getting stuck in hay carts, problems with the in-game currencies and characters with missing faces ... but not eyes.

    Dead Kings, which was meant to be sold separately and as part of a season pass, has Arno traveling to the rural city of Saint Denis following the events of Unity in 1794. You'll get a chance to explore the city and it's ancient underground necropolis which hides the "best-kept secrets of the French kings."

    "Use Arno's lantern to advance in the dark, fend off the animals creeping around the catacombs, and solve ancestral puzzles. Alternatively, put out the lantern and become one with the shadows," according to the description of the DLC."
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2014
    SjaccoPopino en Eetstokje vinden dit leuk.
  7. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Je mag een gratis game kiezen als je de Season Pass hebt, keuze uit:

    • The Crew
    • Far Cry 4
    • Watch Dogs
    • Assassin’s Creed Black Flag
    • Rayman Legends
    • Just Dance 2015
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2014
  8. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Erg netjes van Ubisoft! mag ook weleens gezegd worden.
     
    Yellow 13 en heuft vinden dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Dat zijn niet de minste games.
    Netjes van Ubi, maar blijft ongeoorloofd om een onaf product af te leveren.
     
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Netjes van ze.
     
    Numberless Zero vindt dit leuk.
  11. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    kan je nu nog de season pass kopen en dan gratis FC4 krijgen? of is die season pass al offline gehaald?
     
  12. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat als ik nu nog de season pass koop, krijg ik dan ook een game gratis?
     
  13. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Season Pass is niet meer te koop en het geldt enkel voor mensen die de SP voor vandaag 18:00 hebben aangeschaft.
     
  14. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik denk dat ik maar voor The Crew ga :+
     
  15. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Vind die seasonpassen kopen op voorhand zo belachelijk. er is nog geen content beschikbaar en ze vragen al meteen 30 euro.
    Jammer dat ik er geen gekocht heb.
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Goed nieuws! Zag net in de game opeens al allemaal nieuwe content (nieuwe kleding en wapens en bij je Vila ook al zo'n fast travel punt voor die nieuwe stad) waar bij stond dat het bij de DLC Dead Kings hoorde. Mooi dat die nu gratis voor iedereen wordt!
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb de Gold Edition gepreorderd in de PS Store voor €90. Toch wel erg netjes van Ubisoft. Had niet verwacht dat ze zomaar een gratis game zouden weggeven.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Mee eens.
    De wereld en dus omgeving is ongekend mooi.
    De manier waarop arno sprint en van sprint terug gaat naar lopen is lelijk.
    Ook is t klimmen te makkelijk, je hoeft weinig meer te doen
    Door n raam gaan is lastig en bij het op de vlucht slaan, gaat Arno vaak waar jij m niet heen stuurt.

    De gebouwen zijn geweldig en dat je vaak naar binnen kunt is top.

    Toevallig vandaag n stukje van de eerste assassins creed gezien en dan zie ik dat t lopen toen beter was en het vechten veel beter. Ook t klimmen was echter.

    Unity is prachtig, maar er zitten nog wat kriebeligheden in.
    Hopelijk volgende keer
     
    Numberless Zero vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zou gaan voor Far Cry 4, mijn advies aan degene met deze game. WD wil je echt niet spelen. Hoewel FC 4 meer FC 3.5 is, kan het een lekkere chaos worden in de bergen die de gamewereld rijk is. En wie heeft er nu zoveel lol gehad met olifanten die je bevrijd en die vervolgens een heel kamp plat stampen om dood normaal verder te lopen. Stealth heeft nog nooit zo lekker gewerkt in een Ubi game. Het enige waar ik mij aan irriteer is het checkpoint probleem, die slaat die niet altijd op. Zit in alle games uit deze serie.
     
  20. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Nice, eindelijk doet bij mij het co-op gedeelte ook :)
     

Deel Deze Pagina