1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    ik heb een probleem, ik zit nu in een missie waarbij ik la touche moet volgen. in het groene gebied zie ik een bloedspoor van iemand waar ze eerder zijn been hebben afgezaagd. maar dit bloedspoor verdwijnt buiten het groene gebied. wat ik ook zoek/doe.. ik kan niet verder, het groene gebied blijft op dezelfde plaats staan. iemand hier ervaring mee?
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Even spel/missie afsluiten en opnieuw starten? Ik had het ooit eens met een Cooper missie. Toen afgesloten en opnieuw gedaan toen ging die wel verder.
     
  3. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    inderdaad, ik had de optie gevonden om de herinnering te beëindigen en nu heb ik hem opnieuw gedaan.. thanks!
     
    heuft vindt dit leuk.
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Yeah..gister 100 van die rondje dingen gehaald. Eindelijk mijn zwarte kleuren unlocked.
     
  5. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    ik moet zeggen nu na een dag of 3 dat ik me bijzonder goed vermaak met unity.
    het voelt niet aan als een topper maar hij is zeker goed!
    - duidelijk moeilijker met gevechten, je kunt je niet meer in een groep laten vallen en vervolgens fluitend weg lopen met 30 lijken om je heen (ik althans niet)
    - betere besturing, vooral het feit dat je net zo makkelijk naar beneden kunt free runnen vind ik erg tof.. en met zoveel mogelijkheden blijft het onvermijdelijk dat hij af en toe iets doet wat je net niet wilt..
    - het feit dat je bijna overal naar binnen kunt vind ik erg tof, je bent nu ook veelal binnen aan het vechten..
    - grafisch erg mooi! heerlijk die bloedspetters die tegen de muur op vliegen bij een kill!
    - ik vind ook dat er lekker wat variatie zit in de missies (zowel verhaal als side missies), daarnaast blijft het ook leuk om de bandieten aan te pakken die inwoners lastig vallen op straat.
    er zijn nog veel meer pluspunten maar deze schieten me zo snel te binnen, verder heb ik weinig echte problemen.. af en toe een glitch.. framerate problemen zie ik niet echt maar ik ben ook niet iemand die daar erg op let. (daar wel bij gezegd dat ik pas sinds zaterdag speel dus inclusief patches die inmiddels uitgebracht zijn)
    oja, er zit meer voorbereiding in de verhaal missies.. niet zomaar naar binnen, zwaaien met je zwaard en weer naar buiten.. ook dat vind ik een leuke toevoeging.
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "We expect that Patch 4 will be released next week on Monday, December 15 across all platforms. This patch will address issues with stability and performance as well as online matchmaking and connectivity (among other fixes and improvements).

    For optimal performance before and after the patch, PC players using AMD video cards should be sure to install the latest drivers.

    -The Live Updates Team"
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaan we dan eindelijk een stabiele 30fps halen?
     
  8. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik moet zeggen dat ik me toch wel erg goed vermaak met unity. Ik zit met de singleplayer missies op ongeveer 70%, af en toe doe ik even wat anders tussendoor zoals een sidemission. De graphics zijn op sommige momenten echt mooi. Vooral plassen op de straten, de lichtval door de ramen en reflectie op de grond in sommige gebouwen. Wat ik wel vaak zie is dat als ik door een straat loop, ik gewoon mensen voor mij van kleren zie wisselen. Dus dat iemand iets wits aanheeft en het opeens verandert naar bijvoorbeeld iets blauws. Ook één keer gehad dat ik vastzat in een toren bij zo'n uitkijkpunt om te synchroniseren. Hiervoor heb ik echt opnieuw moeten opstarten omdat ik geen kant op kon. Maar verder zijn er niet echt bugs die noemenswaardig zijn. Het verhaal ben ik af en toe even kwijt, terwijl ik wel de cutscenes gewoon afkijk. Maar dat zal wel aan mij liggen.
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Tijd voor DLC :D
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    Volgende week dus Far Cry 4 spelen :)
     
  11. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    hallo mss is het hier al voorbij gekomen...maar wegens ziekte heb ik het niet kunnen volgen...
    kan er mij eens iemand uitleggen hoe ik blauwe dozen kan ontgrendelen, ik heb er nog geen 1 opgekregen, ik snap er de ballen van
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Via de app moet dat volgens mij. @heuft weet dat wel dacht ik.
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja via de AC unity app. Kan ie assasins kopen, puzzels oplossen om zo de kisten te unlocken. Lijkt ingewikkeld. Maar ia erg simpel. Alleen de puzzels kunnen frustrerend zijn.
     
  14. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    bedankt maar waar vind ik die app?
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ligt eraan voor welk os. Android (google play) of appel (app store)
     
  16. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    dus gewoon via mijn smartfoon of mijn i-pad deze app binnenhalen
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Deze game voor € 20 gekocht zojuist :)! Via gamedealdaily.com

    Koopje!
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Kwam vandaag toch een patch voor deze game?
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Rigorous quality control is of paramount importance to us, and your feedback over these past weeks has indicated that it is important to you as well.



    As stated last week, we’d expected to release the patch today (and we know that many are anticipating its release), but we are choosing to hold off until we can give you the improvements we’ve promised. We are committed to delivering major performance improvements, which requires that we refurbish the Paris map and that will take a few more days to hit the high level of quality our players deserve.



    Thank you very much for your understanding and continued patience

    Lol, die eerste zin.
     
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja ik heb het op mijn telefoon Android. Maar zag ook dat ie voor de tablet (Apple) beschikbaar was.
     

Deel Deze Pagina