1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    mijn xbox staat op standby, download die dat dan automatisch? of moet ik unity nog wel opstarten (zit nu een ander spel in)
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Top :)
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  3. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Is iemand eigenlijk bekend wanneer je die Legendary gear allemaal unlockt om gewoon 'aan te schaffen'. Zit inmiddels met 1.000.000F en heb eigenlijk alles wat ik wil hebben, op al de Legendary gear met een slot erop na.
     
  4. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Er staat bij vermeldt wat je moet doen om het item te unlocken. Voor de meeste moet je club competitions winnen, wat dus wel kut is. Na het uitspelen van de single player kun je wel in iedere categorie minstens een legendary item kopen. Tezamen misschien geen mooie match, maar ik draag toch Ezio's outfit, dus zie er niks van. Ik zou het liefst de volledige legandary Napoleon gear hebben, maar dat is dus wat lastig om vrij te spelen.
     
  5. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Er staat inderdaad bij Club Competition. Echter heb ik nu al een aantal keer gemerkt dat je het item dan werkelijk 'wint'. Dat hoeft van mij niet zo zeer met 1.000.000F. Er staat buiten Club Competition daarboven namelijk wel nog een prijs, meestal vrij extreem, 150.000, 160.000 of 165.000. Allemaal prima. Geld zat. Maar het item is nog steeds locked, dus ik kan de prijs niet eens betalen, al heb ik het geld.
     
  6. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Van de week Unity, na Dragon age, toch maar weer opgepakt. Lekker spel toch ook zeg en indrukwekkend. Heb ook zo goed als geen last van bugs gelukkig. Blijft lekker om door zo'n stad heen te banjeren. Al die kutkistjes moeten ook weer geopend worden natuurlijk:+.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik heb erg veel last van bugs, Bugs, geen glitches. Gisteren ging de game 3 x hangen op het eind van dezelfde missie. Kon alleen nog maar close application doen en de game opnieuw starten...
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb na de update maar 1x een glitch gehad, ik kon geen wapens meer gebruiken :). Even terug naar dashboard en toen ging het weer wel. Voor de rest nog niets geks gemerkt.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Overigens raad ik iedereen die de game nog moet beginnen, in het begin alleen maar main missions te spelen tot en met sequence 5. Ik deed eerst allerlei side stuff, maar dan kun je niks, heb je niks en skills enzo unlock door het doen van main misssions. Dan is het gewoon een saaie combat game. Na sequence 5 heb je een hoop skills geunlocked en dan begint de game pas echt leuker te worden ...
     
  10. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Mijn volgorde tot nu toe: Alle punten synchroniseren > Sequences uitspelen tot 12 > Kistjes, Cockades, Raadsels > Paris Stories
     
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik moet nog één sequence uitspelen, maar ben nu vooral aan het aanklooien. De Enigma raadsels doe ik overigens met YouTube video's erbij, daar snap ik werkelijk geen ene reet van :)
     
  12. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Ik doe lekker alles een beetje door elkaar heen. Heb sommige enigma raadsels wel zelf gedaan. Maar je moet wel echt kennis hebben van al die gebouwen en standbeelden enzo.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ook. Doe vaak zoveel mogelijk een district clearen van collectibles en als ik daar weer ff moe van ben weer ff een missietje. Main missions probeer ik wel nu wat te bewaren. Ken me zelf, als ik het verhaal uit heb is de animo voor de rest vaak ver te zoeken ...
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo game weer op 100%, DLC bevat toch meer dan ik had gedacht. Toch wel weer een paar uurtjes zoet mee geweest.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Goed bezig ;)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Gezien er niks voor mij in maanden uit gaat komen toch maar eens vandaag deze gekocht. Zo kut he, damn. Animaties om te janken, glitches, framerate en bovendien al die laadtijden. Niet normaal dit. Ergens heel ver valt er misschien wel iets mooi te vinden zoals de belichting of gebouwen van binnen. Maar goed, care level is al -9000, doei.
     
    ArtificialFaith en WinterBase vinden dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haters gonna hate.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Daar heeft het niet eens mee te maken, dingen waar ik me aan erger zijn puur technisch. Had ze een halfjaar langer gegeven om daar aan te werken en je had een solid 8/8.5 game. Dit is gewoon een lachwekkend product en een middelvinger naar de consument.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De animaties zijn super imo. Ben na Unity aan Black Flag begonnen en dan merk je echt dat je een hele andere game speelt en de animatie echt veel simpeler is en een stap terug is.
    Glitches heb ik verder geen last van. Misschien omdat ik de xbox versie speel. Die lijkt wat beter geoptimaliseerd. Framerate kan beter. Zeker op grote pleinen maar voor de rest is het gewoon locked 30. De haat op deze game gaat echt te ver.
     
    JJNL77, WhiteIce en pim_smeets vinden dit leuk.
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Speel hem nu ook op de X1, maar nog helemaal geen last gehad van bugs of glitches. Alles loopt soepel en ziet er awesome uit!
     

Deel Deze Pagina