1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij is deze net wat "scherper" Die komt direct van mijn account af en die andere had ik nog gehost van imgur.
    Weet niet of het flets is. Kan ook meer door de game zelf komen. De game heeft toch wel iets van een schilderij achtige graphics op bepaalde plekken.

    [​IMG]
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Imgur voegt compressie toe aan afbeeldingen dus dat zou wel kunnen.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heb ik het nu goed gelezen dat je nu gewoon alle collectibles kan vinden zonder dat je die app moet gebruiken? Meende dat daar een patch voorgekomen was, om die app eruit te slopen.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja lijkt een beetje stoffig ofzo. Misschien hoort dat gewoon bij het spel
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan ja. Binnen ziet het altijd iets anders eruit.

    [​IMG]
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Had hem een maand niet gespeeld.

    Maar moet nu nog 2 roofmissies dan heb ik eindelijk mijn platinum. Daarna even Dead Kings op 100% (schijnt ook best easy te zijn). En dan ben ik helemaal klaar met het spel.

    100% sync gaat hem niet worden dit keer. Kut companion app bullshit die je moet doen (een aantal artifacts kan je alleen via die companion app halen).

    Volgens uPlay heb ik in totaal 73u AC Unity gespeeld. En zit op 88% sync... Nooit gedacht dat ik het spel zo veel zou spelen. :eek:

    Zijn er trouwens nog voordelen als je alle Uplay Units haal ?
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2015
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Sinds de laatste update hoef je die companion app toch niet meer te gebruiken?
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zal idd wel door het stoffige komen. Die binnen screenshot ziet er mooi uit qua kleur.

    De blauwe en gele kistjes kun je nu gewoon openen. Maar nog steeds komen niet alle collectibles op de map te staan, ook niet als je de in game maps hebt gekocht!
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dus je moet alsnog die app hebben? Lame!
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, de app helpt daar niks bij. Bepaalde kistjes en coquides (ofzoiets) verschijnen allen op de map als je er vlakbij bent. En sommige zijn zelfs alleen maar bereikbaar gedurende een missie. IK mis drie van die coquides en die staan nergens op de map...
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ok, maar wat is dan het probleem nog precies? De achievements misschien die eraan gekoppeld zijn???
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Probleem? Voor mij niet zo, heb de game al weer weggedaan. Maar als je voor 100% wil gaan, dan wordt het echt zoeken en guides gebruiken ....
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Gister uitgespeeld en ik moet zeggen dat dit qua verhaal de slechtste AC tot nu toe is. Teveel cliché, geen belangrijke gebeurtenissen, Franse revolutie is vaak maar bijzaak, geen moderne tijd scenario's en
    uiteindelijk is alles voor niets geweest, nou ja zeg.

    Qua gameplay vind ik hem wel ok. Mistte wel een paar features en ik denk dat deze game het toch vooral van de co-op moet hebben. Nee, deze zal ik niet snel replayen.
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb vandaag Dead Kings uitgespeeld en heb nu alle trophies (platinum had ik al) en 96% sync. Volgens uPlay heb ik in totaal 89u AC Unity gespeeld. :eek:

    Maar ben blij dat ik er nu klaar mee ben.

    Dead Kings zat weer vol technische problemen. Daarnaast vond ik het verhaal boring en stoorde me mateloos aan het verzamelen van die collectables. In de main game heb ik al genoeg kistjes geopend.

    Nah ik vond Dead Kings bagger. Het concept zag er veelbelovend uit, maar de uitwerking was mehh. Het is dat het gratis was, maar het zou lachwekkend zijn geweest als ze hier €15 voor hadden gevraagd.

    Hoop echt dat Ubisoft het beter gaat doen met AC Victory. Het freerunnen is sterk verbeterd, de graphics waren ook top (volgens mij zijn de graphics nu een beetje gedowngrade na al die patches). Maar de rest is best ondermaats.
     
    xboxlol vindt dit leuk.
  15. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb unity uitgespeeld maar waar in de game kan ik de dlc vinden Dead Kings.
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    er vanuit gaand dat je hem wel al gedownload heb. als je bij je 'hoofdkwartier, social club' bent (waar je ook het geld uit de schatkist kan halen) zie je een koets staan, als je daar 'instapt' begint het.
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Zo, Unity ook van mijn backlog gedeporteerd.
    Ik moet zeggen dat de game mij nog niet echt grijpt.

    Die laadtijden zijn echt abnormaal
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2015
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    De laadtijden voelen ook veel langer aan doordat je nu een statisch laadscherm hebt in plaats van het oude laadscherm.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Misschien niet helemaal het goede topic, maar ik heb unity uitgespeeld en ben nu met rogue bezig, wat vinden mensen hier van rogue??

    ben nog maar uurtje of 3 bezig, maar het vechtsysteem van rogue en de voorgangers is wel veel meer badass dan van Arno :9
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen veel te easy. Contant die counter button inhouden was echt saai.
    Vond het wel fijn dat Unity eindelijk is een keer qua combat pittiger was.
     

Deel Deze Pagina