1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Kan mij goed voorstellen dat sommige mensen deze game snel weer weg doen. Heb de game niet zonder alle patches gespeeld, maar ook met patches vind ik hem kut spelen. Wat speelde black Flag in verhouding toch lekker. Heb nu last van onzichtbare koetsen, tot bugs in missies die mij nu constant verplichten te herstarten. Iemand die je in een missie moet vermoorden met ogen in het achterhoofd en de gave om door muren heen te kijken. Echt zonde want op sommige moment zit ik best goed in de game.

    Ben nu eerlijk gezegd het verhaal na sequence 9 ook een beetje kwijt.
    Daarnaast af en toe heftige framedrops en gaat het klimmen en klauteren mij minder goed af dan in Black Flag, vooral het manoeuvreren door ramen gaat nogal eens mis.
     
  2. GamersQuest

    GamersQuest Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben bezig met een Assassins Creed project
    Dus ik zoek een paar ervaren Assassins Creed kenners die me willen helpen
    Dus ben jij zo een ervaren kennen kun PB me voor verdere info

    Bij voorbaat bedankt
     
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Iets meer uitleg zou welkom zijn. Wat voor soort project is het? Waar doel je op met 'ervaring'?
     
  4. GamersQuest

    GamersQuest Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ben van plan een soort review wil schrijven over de assassins creed serie
    hierbij zoek ik mensen die echt veel weten over de serie en die dat met mij op papier willen zetten
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Leuk initiatief :) heb je de games zelf gespeeld? Zo niet, raad ik je aan dit eerst te doen. Wat betreft de storylines, kun je deze verhalen ook online vinden.

    Een review is tenslotte gebaseerd op een mening. Als jij een review wil schrijven lijkt het mij wezenlijk dat het om jouw mening draait.

    Je kunt eventueel nog andere reviews kijken en kijken of je deze plus- en minpunten zelf ervaart.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Komt er na Dead Kings eigenlijk nog een nieuwe DLC?


    //edit
    ASSASSIN’S CREED CHRONICLES: CHINA is nog DLC

    Maar is dit stand alone? Of heb je daar Unity nog wel voor nodig?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2015
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik kom ook weer ff binnenvallen, want mijn mening over deze game is 180 gedraaid.

    Xbox one gekocht toen die in Nederland uitkwam en dat was speciaal voor Unity.
    Begon met spelen en hoewel er grafisch verbeteringen waren, greep de game me niet.
    Onoverzichtelijk en had n verhaallijn verwacht die mij langs begin van de Franse revolutie zou brengen, waarom die begon en hoe zich dat zou ontwikkelen, maar dat kwam niet.

    Vond de vernieuwde blackflag leuker en daarna tomb raider.
    Mn vriendin en ik zeiden n week geleden, we moeten unity weer s opstarten.

    Alsof t n andere game was, viel alles op zn plaats. Waarom, ik heb eigenlijk geen idee.
    Zoveel verschillende dingen te doen, wauw.
    Dat lockpicken is leuk.

    Toen zag ik de koets naar versailles...nooit gezien of domweg vergeten.
    Grafisch prachtig.

    Daarna de koets naar the dead kings en daar gaat de game helemaal los hoor.
    Echt mooie quests met raadsels, tekens en beelden die je moet vinden.

    Daarna n hele mooie quest ondergronds met n hele mooie puzzel met die geest.
    Helemaal in de sfeer van 1 en 2.
    Prachtige lichteffecten met die olielamp die je bij je hebt.

    Ook vet is dat guillotine geweer en als je bij gevechten de leider doodt, de rest niet meer doorgaat.

    Ook klom ik op die kapotte kerk en hing ik aan n enorm rond glas in loos raam die kapot is en dus alleen het ijzeren loden frame is er.
    Toen ik de camera draaide werd ik getrakteerd op n 3D effect....niet te geloven zo mooi.
    De impact was als in deel 1 toen ik voor t eerst aan n kerk voor zo'n glas in lood hing en de zon kwam erin
    WAUW

    Ik ben gedraaid van "gemiste kans en net niet" naar "dit is misschien wel de beste Assassins tot nu toe"

    Working title: manoeuvreren door ramen doe je met linker trigger, maar dat zal je wel weten.
    Bugs heb ik nooit, alleen gisteren zag ik n zwevend boek maar dat is echt t enigste.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2015
    Makkabeer vindt dit leuk.
  8. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Blijft altijd leuk hoe een mening kan draaien. Leuk dat je hem toch tof vindt en de game niet weggegooid geld is.
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Tja, ik vond de game in het begin juist wel vet. Maar later vond ik hem maar neks. Dead Kings stelt imo ook weinig voor....maar dat kan ook komen omdat ik helemaal klaar was met Unity en Dead Kings alleen wou spelen voor de laatste trophies.

    @RVDV
    Ja is een standalone game
     
    SHiZ NL en Servantes vinden dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nee Dead Kings stelde niks voor beeld je je niet in ofzo:+
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb de 3de lockpick vaardigheid en kan alle kisten openmaken .

    Lekker relaxed door Parijs lopen, kistjes pakken , nu en dan n opdracht.

    Heerlijk
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Iemand met mij de china chronicles als gespeeld?

    Vind het erg leuke game! Speelt lekker weg, kan soms pittig zijn, maar niet heel erg. Grafisch stijltje spreekt mij wel aa. Het lijkt met een beetje waterverf-achtig. Zit nu in sequence 11 en geniet er met volle teugen van!

    Nog meer mensen de game gespeeld?
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Die enigma puzzels zijn pittig zeg.
    Was vergeten dat je dan beloningen krijgt die deuren in je home opent.

    Moest toch terug om mn geld te innen en meteen ff gekeken.
    Kon 2 kamers openen...eentje met draaibare pilaren met sterrenbeelden en de constellations.

    Die andere was met n mechanische maquette van ons zonnestelsel.

    Vette puzzels. Zonder de hulp van mn vriendin was het niet gelukt.
    Met die enigma's ook. Met zn tweetjes gaat dat beter.

    De game blijft me verrassen.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En dat was hem. Tja......been there done that uiteraard. Oh we hebben nu een grappling hook en we gooien er een koets als transport middel bij. Sorry maar next!!!!

    Gewoon eindelijk eens een nieuwe PoP misschien? Aangezien ze nu al gameplay hebben getoond van de nieuwe en dat normal bewaren voor E3, zouden ze echt een paar verrassingen hebben nu? Mja, we zien het wel.

    http://assassinscreed.ubi.com/en-GB...3836-None--1-pdsocmed-2-7-Teasing--1-4-8-0515
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Jammer dat het zich niet gaat afspelen in Japan of Egypte. Deze ga ik 100% skippen

    Unity was ook al zo'n drama
     
    AnubisNefer en Servantes vinden dit leuk.
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In tegenstelling tot alle voorgaande delen ziet dit er wel interessant uit. Hand to hand combat lijkt me ook een mooie vernieuwing in plaats van de nadruk op zwaardvechten.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Setting is wel tof eigenlijk, hopelijk draait deze wel stabiel.

    Ik wacht nog steeds op een AC in Nederland met Arend.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Reveal trailer ziet er toch weer behoorlijk hard uit. Grafisch is de game echt dik in orde. Toen zag ik de gameplay walktrough en ben ik r alweer klaar mee.

    Zet deze serie aub eens een tijd in de koelkast, begin aan een PoP of een Ghost Recon of een andere nieuwe originele IP en haal AC pas weer uit die koelkast als je een dikke game in Egypte, Japan of elders in Azie hebt gemaakt. Die dan ook in zijn geheel soepel draait.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meh. Toen ik de gameplay zag viel gelijk de pop up op. Super irritant. Tuurlijk het is "pre alpha" maar als het al in een reveal gameplay trailer zit die volledig gescripted is van te voren is opgenomen dan weet ik wel hoe laat het is. Daarnaast ziet het eruit zoals Unity maar dan in London. Is logisch natuurlijk maar voelt helemaal niet aan als een nieuwe game ofzo. Kan ook zo een animus trip zijn vanuit Unity maar dan saaier dan Unity.

    Heb vorig jaar Unity gehaald op release. Heb er wel oke plezier mee gehad maar bracht niet echt de aantal uren die ik verwacht had. En heeft me niet extreem hyped gemaakt voor de AC franchise. Wat ik wel hoopte. Want ik was na Revelations wel klaar met de franchise en heb de andere daarna nooit echt gespeeld. En hoopte dat Unity het een nieuwe leven in kon blazen.

    Later zag ik ook dat de game heel snel super goedkoop te krijgen was vanaf bepaalde sites. Dus laat deze lekker liggen. Druk qua games eind van het jaar. Maar als de reviews etc goed zijn dan haal ik misschien wel een keer voor 10 euro ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2015

Deel Deze Pagina