1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assetto Corsa

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 jun 2015.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    1000% mee eens:

     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    (Zeikmodus aan)
    Wie bestuurt die auto?! "Kijk mamma, zonder handen!"

    (Zeikmodus uit)
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik rij ook zonder handen in veel sims hoor. Ziet er vaak niet uit dus liever zonder dan lelijk.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik haalde altijd het hele stuur weg. Had al een stuur voor me dus nog een stuur dan zien is super irritant.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep kan ook. Als steekt er bij sommige sims/auto's dan een dikke staaf het beeld uit. :+

    Ik zet vaak ook de camera een stuk naar voren zodat je voorbij het stuur zit zeg maar.
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030

    Slick :eek:
     
    allstyles vindt dit leuk.
  7. Detje NL

    Detje NL XBL: Detje NL

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga deze game zeker in de gaten houden:)
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030


    Lekker hoor.
    Deze game heeft sinds de release vorig jaar December toch wel aardige sprongen gemaakt, goed om te zien.
     
  9. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Dit is wel weer eentje die ik op het lijstje ga schrijven!!!
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Assetto Corsa PS4 Alpha gameplay, preview. In de video zelf kan je link op het menu knop drukken voor meer vids.

    http://www.gamereactor.es/avances/275503/Assetto Corsa - impresiones PS4/

    "Assetto Corsa, Kunos Simulazioni's acclaimed driving simulator, will be coming to PlayStation 4 and Xbox One this April, with both versions due to hit in Europe on April 22nd."



     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2016
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mooi dat deze eindelijk naar console komt. 1080p/60 op PS4 en 900p/60 op Xbox One.
    Maar blijf deze (net als Project Cars) gewoon op PC spelen i.c.m. Logitech G27. Zijn deze sims beter voor geschikt me dunkt. ;)
     
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Die preview van Tweakers word ik niet echt vrolijk van. De game krijgt dus geen mod support en de DLC die voor de PC allang beschikbaar is wordt niet in de consoleversie inbegrepen. In die preview heeft hij het ook over zo'n 100 auto's die in de game zouden zitten, maar volgens de officiële Assetto Corsa site zitten er maar 37 auto's in. De rest is DLC of mods. Ik hoop dat hij gelijk heeft, maar het getal lijkt mij uit de lucht gegrepen te zijn.

    Bij Eurogamer vinden ze de gameplay met controller ook niet zo goed, overigens.
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Dat staat er niet, er staat dat onder andere Zandvoort nog niet in de huidige console build zit omdat die licenties nog niet rond zijn, er word niks over andere DLC of auto's gezegd.
    Dat is alleen een conclusie die Tweakers trekt, geen feit.

    Ik heb de game zelf ook met maar een paar mods want zoveel geweldige mods zijn er nou ook weer niet (kost meestal enorm veel werk om een mod te maken, meestal worden ze door hele teams gemaakt en niet door 1 persoon), en er zitten incl. dlc 64 auto's in.
    Er komen dit jaar ook nog heel veel auto's bij, aan het eind van het jaar doet Kunos altijd een aankondiging van wat er het volgende jaar verwacht kan worden: http://www.assettocorsa.net/2015-and-beyond/
    Ten minste 42 auto's dus, die zullen er niet allemaal bij zitten tijdens de release van de console versie maar zeker wel een deel.
    Zo komen ze dus op die 100 auto's.
     
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Goed, het is inderdaad geen zekerheid, maar als Kunos de intentie heeft om de consoleversie qua content gelijk te trekken met de PC-versie, had die meneer die vraag met een simpel 'Ja, Zandvoort zit in de consoleversie' geantwoord, of dan had hij op zijn minst gezegd dat die nog toegevoegd wordt.

    En dan zouden er dus 106 auto's in de game zitten eind 2016. Als de game daadwerkelijk lanceert in april zitten ze dan nog lang niet aan dat getal. Dan ga ik nog uit van het best case scenario en dat de game dus met alle DLC inbegrepen verschijnt, wat ik dus inmiddels onwaarschijnlijk acht. Maar ik laat me graag verrassen.

    Hoe dan ook vind ik de preview niet best, roept meer vragen op dan hij beantwoordt, maar Kunos laat ook geen goede indruk achter.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  16. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Voelt ook erg als Project Cars 1.2 in plaats van een nieuw spel (zelfde banen, zelfde sfeer, zelfde realisme). Niet echt een toevoeging aan m'n game collectie maar meer van hetzelfde zeg maar. Die 3rd person camera view ziet er ook beroerd uit.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    AC heeft wel 10x betere physics dan PC.
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zolang de auto's niet plakken en de servers stabiel zijn stap ik direct over. Minder auto's vind ik geen probleem zolang er maar auto's tussen zitten die ik lekker vind rijden. Bij pCARS heb ik met nog geen 10-20% van de auto's gereden volgens mij.
     
  19. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Gezien Project Cars echt heerlijk wegstuurt denk ik dat dit nog wel meevalt. Sterker nog, de physics zijn het enige aan PC wat écht heel goed is. Dankzij dat spelen mensen het nog ondanks de extreme hoeveelheid bugs die het heeft/had. En hoe AC met een controller te rijden is valt ook nog te bezien...
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet. Heb PC altijd raar gevonden qua physics waar AC voor mij altijd beter aanvoelde. Dit is wel met stuur btw.
     

Deel Deze Pagina