Ati A9520ge 256mb

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door madison, 29 nov 2004.

1. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    ATI A9520GE 256MB
    is dit een beetje een goede videokaart?? ik kon bij de zoekfunctie niets vinden ........ heeft iemand hier goede ervaringen mee???.......

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan het in het nieuwe pc topic vragen, daar staat altijd iedereen klaar om je te helpen, maar nee, om te gamen is de kaart echt brak.

3. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    ligt eraan wat voor eisen je stelt

4. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    nou ja ik wil er toch wel wat nieuwere games mee spelen zoals farcry,half life 2 enz....

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je alles op low zet moet het wel lukken denk ik :)

6. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Geldverspilling. Beter doorsparen voor een betere kaart. Weet niet hoeveel geld je hebt maar de 6800 LE is best betaalbaar en daarmee kun je alle nieuwe games spelen.

7. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    hoe duur is die ongeveer en waar kan ik die krijgen??

8. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    ATI FX5700 256MB , of is dit misschien wat??

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    je moet je niet blind stare op 256 mb. alle nieuwe 128 mb kaarten zijn stukken beter (waar het door komt weet ik niet, weten anderen vast wel)

tip: kijk in het "nieuwe pc" topic. daar weten ze het meest:)

10. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Het ligt eraan welk merk je pakt. Die van Aopen zijn ongeveer 200 euro. Je kunt het beste even kijken op www.tweakers.net bij pricewatch wat de prijzen van de verschillende merken zijn en waar je ze het goedkoopst kunt halen.

11. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Alle nieuwe 128 mb kaarten? welke nieuwe kaarten. De 9800 pro is ook alweer oud hoor. De nieuwe kaarten zijn tegenwoordig allemaal 256 mb. Of ja nie allemaal maar ze zijn wel sneller.

Die hele FX serie van nvidia moet je links laten liggen. Zijn baggerkaarten. Die nieuwe kaarten zijn wel goed.

12. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    oké thnx voor jullie hulp.......

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    kheb t toch ook over nieuwe 128 mb kaarten:).
    had het dus ook niet over de 9800pro;)

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    LOL 9800 pro is na de komst van de 6800 le na mijn mening rijp voor de prullebak.Zelfde geld voor de XT das echt een zware rip off je betalt 80 euro meer voor max 5 frames ps meer_0/.Maar idd gewoon verder sparen voor een goeie kaart en je niet doodstaren op 256 mb.Verder deze vraag in het niuewe pc topic plaatsen.

15. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    256 Mb heeft niet iets met de snelheid te maken. Er wordt in de huidige spellen eigenlijk nog geen gebruik van gemaakt maar het staat commercieel gezien leuk. Belangrijker is de clocksnelheid van het geheugen (bijv. 800 Mhz) en natuurlijk de snelheid van de chipset (bijv. 450 Mhz) En de 9800 Pro lijkt mij nog een prima kaartje hoor. Ligt ook aan je budget natuurlijk. De G-force 6600 (GT) is ook een goede en betaalbare kaart en geschikt voor spellen als Doom3 en FarCry.

Nog een kant tekening. Een snelle videokaart is leuk , maar als je pc beperkt wordt door een te trage processor en te traag of te weinig werkgeheugen zul je nooit de capaciteiten van je videokaart volledig benutten. Zorg dat alles in verhouding is met je huidige configuratie. Let ook op of je moederbord 8 X AGP is en dat je dus niet een PCIexpres videokaart koopt. Want dan past het niet.

16. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem toch echt graag willen hebben, mijn pc is echt achterhaald. Game nu daarom alleen nog serieus op mijn xdoosje. Mijn moederbord zou dit kaartje echter alleen maar bottlenecken.

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    daarom dus ook eerst een niuew mbotje kopen en dan een goeie niuewe grafische kaart (niet deze "zooi")anders blif je achter lopen

18. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    kweet niet wa tje budget is maar..... voor 200 euro heb je 9800 pro.... is een leuk dingetje.... als je x800 ofzo wil kost al gauw 450

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah en voor 214 euo heb je een 6800 LE die beter presteert als de normale 9800 en als je hem weet te flashen dan is ie na mijn mening ook beter als de 9800xt en verder heb ik een niet te groot bugded en is de door jou genoemde kaart slecht leverbaar_0/
    r

Deel Deze Pagina