Wie heeft hem ?? Zoja: Wat zijn je ervaringen en wat vind je ervan Waar kan ik hem kopen kan helemaal geen site of winkel vinden liefst winkel omgeving: rotterdam wat helemaal mooi zou zijn: is een online winkel waar je zelf je comp kan samenstellen en dus ook uit een ati rage pro 9700 kan kiezen ofzeggen jullie nee die moet je niet nemen neem beter: alleen tmoet niet zon kaart zijn die over een paar maanden uitkomt ofzo eind januarie wil ik mijn nieuwe comp. kopen iemand die me kan helpen..............
Ik heb de ati rage pro 9700 en geloof hij is de bom. Echt waar, zonder gezeur, zonder gezeik. Dan down je ook nog 's de nieuwe catalyst drivers van ati zelf, and you're good 2 go. Nu zullen sommige zeggen "wacht op de fx van nvidia". Dat zou ik in principe ook kunnen zeggen, maar die wordt wel erg prijzig, geloof me. Iig kan je hem in r'dam naar mijn mening overal halen, bij de betere pc shops dan. Ik zou zeggen kijk ff rond, hier in den haag hebben we pcl computers, die ze ook in r'dam hebben. www.pclcomputers.nl kan je ff bezoeken en zoek je ff adres op. Als je daar bent langs gegaan en ze hebben hem niet, zou je ff verder kunnen kijken. Ook een tip www.tweakers.net, daar heb je in het menu tabblad "pricewatch", zoek de ati rage pro 9700 op en kijk welke winkel het goedkoopste is. De meeste winkels die tweakers aangeeft hebben ook gelijk online verkoop en het samenstellen van je systeem. Dus ik hoop dat je hierbij geholpen bent, zo niet, laat maar weten
radeon bedoelt ie zeker neem ik aan de rage pro is gestopt bij type 128 prima kaart btw heb hem zelf ook loopt als een trein