Ik heb een fujitsu-siemens Amilo D7820 met een ATI 9000 videokaart. Normaal gesproken haal ik updates van de siemens site, want bij ATI kan je niet terecht. Nu heeft siemens al een half jaar geen nieuwe driver te downloaden met het gevolg dat ik bij nieuwe spellen de melding krijg dat ik in het bezit ben van oude drivers en dat ik nieuwe moet installeren en het spel kapt er vervolgens mee. Heeft er iemand een idee waar ik drivers vandaan kan halen?
Ik heb dezelfde kaart in mijn laptop gekocht via de Univesiteit Twente. Weet niet of ze compatible zijn maar je kunt deze proberen.
Helaas, mag niet op de site komen. Heb net op tweakers.net gelezen dat omega/ATI Catalyst drivers ook kunnen, iemand hier ervaring mee?
Als je een mobile Ati Radeon 9000 hebt zal catalyst niet werken helaas (uitgeprobeerd, geen werking). Je kan altijd de video drivers van deze site halen waar ik mijn notebook vandaan heb: Hier In principe zou dat moeten werken maar ik garandeer niks. Bij mij werkt alles perfect maar ja ik heb dan ook van t merk zelf.
Je kan op http://www.omegacorner.com/ ati soort van aangepaste catalyst drivers downloaden en die werken prima op mijn laptop (amilo d 7830). Ik geloof dat je dan wel eerst even al je oude ati drivers moet verwijderen, dus ook dat control panel enzo.