Graag zou ik wat meer info willen over de mogelijkheden van de Xbox betreffende het afspelen van DVD-movie. - Wat voor aansluitingen (OUT) heeft de Xbox hiervoor? - Hoe zit het met de geluidsmogelijkheden (Dolby -surround e.d.) t.o.v. een normale DVDplayer? - zijn hier nog extra accesoires voor nodig - welke soorten disks (CD-R, e.d.)kunnen gebruikt worden in de Xbox - Hoe zit het met de beeldkwaliteit bij het afspelen van DVD - zijn er instellingen voor breedbeeld e.d. Thanx.
ik probeer de antwoorden te geven (correct me if i'm wrong) - De xbox heeft 1 aansluiting van zijn console naar Scart toe of naar 3 tulps of Advanced Scart (dat is Scart met DolbyDigital Out). 3 verschillende Uit kabels kan je kiezen.. (maar vanuit de xbox is er 1 Tv out zegmaar - het ondersteund tot Dolby 5.1 als je er de Versterker en boxen voor hebt en de Advanced scart kabel. - Om dvd's af te spelen op je Xbox het je DVD remote nodig, en voor DolbyDigital 5.1 geluid de Advanced scart kabel iig. - de Dvd films uit de winkel kan je er op afspelen . gekopieeerde Dvd 's is deze tegen beveiligd i.v.m heb eventuele kopieerde game gebruik waar de Xbox tegen Blockt .. dus DVD's uit de shop. - de beeldkwaliteit van de Dvd's vind ik zelf scherp en goed/perfect genoeg. verwacht geen shittie kwaliteit . (tenzij het aan de dvd disc ligt) - er zijn evt. instellingen voor breedbeeld deze kan je maken of op de dvd disc zelf of in de Xbox instellingen (daar kan je kiezen Breedbeeld of normaal beeld e.d.) Hopelijk beantwoord dit je vragen greetz DesertFox
Ik heb zelf geen stand-alone dvd speler maar ik neem genoegen met de kwaliteit van mijn xbox. En QwX, ja alleen REGIO2 dvd's. Maar dat spreekt voor zich he
region x ik kreeg gister bericht van amazon uk dat regionx voor de xbox nu een VOORLOPIGE releasedatum heeft van 17-12-2002 VOORlopig nog wel, dat ding zou eigenlijk in april al klaar zijn, en nuu weten ze niet eens of ze december wel halen. stel prutsers bij datel. 95% van me dvd collectie is regio 1 of 4, dat zijn zeg maar 170 dvd's, en die ken ik niet op me xboxie kijken gvd.
joo mensen, ben net terug dus weet niet of t al gezegd is maar ik heb gehoord dat er een chip komt waarmee je xbox alles kan afspelen..de prijs weet ik niet.. zijn er meer mensen die weten of dit waar is? je kan dan namenlijk ook cd'r en andere regio dvd's spelen..
Ja die zijn er al, al wel een paar maanden. Maar dat wordt hier verstaan onder illegaal, daar mag niet over worden gepraat XBW is uiterst LEgaal....
okeej, is goed...kan iemand mij daar meer info over geve?? lalala....ik weet van niks...geen crew van xbw..
Man gewoon omcatten die xbox en geen regiocode of beveiliging tegen kopieen meer. Alleen uitkijken waar je het doet,,, want ik vertrouw het nog niet,
He geile harry, als je zoiets doet wordt de game-wereld er ook niet beter op. Als je gewoon games in de winkel koopt worden ze vanzelf goedkoper en heb je geen reden meer om je xbox om te bouwen....
uhm, ik ben niet iemand die z'n boxje om gaat laten bouwen, maar toch, geloof je nou echt at als niemand meer kopieert, de games opeens goedkoper zullen worden?? tuurlijk niet, meer games legaal verkocht betekent meer winst. kan hun het veroten dat jij en ik teveel betalen. ik denk dat als ze een een systeem bedenken waarmee ECHT NIET MEER gekopieerd kan worden, de prijzen misschien nog wel verder omhoog zullen gaan, want wat voor keus heb je dan nog??, geen, je koopt het toch wel, wat ze er ook voor vragen. kopieren is illegaal en niet erg netjes, maar met de prijzen vna de software heeft het gene ruk te maken, er wordt genoeg winst gemaakt, behalve dan bij de studio's die echt ALLEEN maar rukzooi uitbrengen, maarja, die gaan in deze tijden dan ook snel falliet, zoals het hoort.
De prijzen zijn helemaal niet zo enorm veel omhoog gegaan de laatste jaren, ik kan me nog herrineren dat je 200+ gulden betaalde aan een N64 game..
Oke misschien worden ze niet gelijk een stuk goedkoper. Maar iedereen weet dat het verkeerd is te kopieeren en dat het consuqenties heeft voor het verloop van de console...