Is het mogelijk om de audio van een radio/cd-peler naar het headset versterkertje te kunnen sturen? Hierdoor kunnen mensen op XboxLive mijn opnames en/of muziek meeluisteren. De radio of bijv. cd-speler heeft een 3,5mm jackplug uitgang (headphones). Het versterkertje van de Xbox headset heeft een 2,5 mm jackplug ingang/uitgang. Als ik nou een kabel die van 2,5mm naar 3,5mm jackplug in het headsetversterkertje druk en een kabel van 3,5mm naar 3,5mm jackplug in mijn radio/cd-speler druk, zou het geluid van de radio/cd-speler dan overkomen op XboxLive?
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk het niet. Het kabeltje van je headset is zowel line-in als line-out, ik denk niet dat hij met die headphones kabel alleen maar als line-in functioneert. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen
Als je het maar niet ongevraagd doet en alleen bij kennissen, dat lijkt me wel godgloeiende irritant namelijk als iemand ineens muziek opzet door zijn comm.... Sowieso kut kwaliteit zal er doorheen stromen... Maar als jij wilt opscheppen met je muziek... be my guest...
Als je je microfoon voor een luidspreker doet, is dit erg bagger geluid kwaliteit ja! En ik hoef echt niet op te scheppen met een beetje muziek (ook audio opnames). Ik kan het wel proberen maar dat kost me 10 €.
He, goed idee. Kan wel lukken. Maar ik denk niet dat hun dan kunnen meeluisteren. Heb het zelf nooit geprobeerd. Maar die in een radio. Is een headphone OUT, en die in je headset heeft ook een IN. Dus ik denk niet dat het lukt.
Volgens mij wordt alleen het signaal naar een kleiner uiteinde gestuurd, dus gewoon het zelfde signaal? Tja je weet het alleen als je het probeert...en dan moet je dat ding dus kopen
Heb zaterdag zo'n kabeltje gekocht, het doet het wel maar de geluidskwaliteit wordt er niet beter op.