Voor alle slimme mensen! Het probleem, ik heb een versterker(zonder optische aansluiting) en een dolby digitaal voorbereide dvd speler die wel een optische uitgang heeft. Hierdoor heb ik, om toch surround te zijn,elke box apart van de dvd speler door moeten lussen naar de versterker!Ik heb dus een totaal van TIEN kabels in mijn dvd speler zitten !! Weet iemand van jullie of het met dit systeem mogelijk is om de volledige geluidskwaliteiten van de Xbox te benutten. En wat ik hier eventueel voor nodig heb. BVD Rinus
er zijn coax <> optical converters maar die zijn duur en vreten beetje stroom neem aan dat je wel coax in op je versterker hebt.
ik heb het probleem trouwens anders opgelost Mn optical draadje van mn xbox gaat naar mn Optical in van mn Live Drive van mn PC. Van daaruit gaat bij SPDIF Coax UIT een coax kabel naar mn versterker pc moet dus aan staan om 5.1 te horen
Nee, dit was een van de eerste sets de dvd speler alleen koste al 2500, dus waarschijlijk is hij gewoon verouderd, misschien kan ik hem wel gewoon via de laserdisc pluggen, is ook een video, line in en line out verbinding