Ik had even een vraagje. Doen Australische X-Box games het op een europese X-Box ?? Dit in verband met goedkopere spellen in Aussieland...
Volgens mij niet... Ik weet het eigenlijk niet.. Das een goeie... Is geen europees land, maar wat dan wel??
ik denk het juist wel....australie valt onder PAL regio, net als onze....dus ik denk dat het wel zou moeten kunnen....maar weet niet zeker.
denk het wel, aussie is pal, je kan ook met de engelse halo van uk tegen de engelse aussie halo spelen online
Jawohl, Australische games zijn PAL en Australische DVD's zijn PAL regio 2. Ze hebben daar mischien wel spellen met groen bloed en zo net zoals in Duitsland.Oppassen dus.GTA 3 werd daar geloof ik verboden om dat je erin naar de hoeren kon gaan of zoiets.
Probeer het eens zou ik zeggen...... Als jullie alemaal 10 euro op mijn rekening storten zal ik zo'n spel kopen uit het land met die rare springende beesten . Ik zal jullie gelijk melden of het mogelijk is om deze spellen af te spelen op onze geliefde doos.
Ehm, ik hoop wel dat je weet dat de australische dollar meer waard is dan de amerikaanse, en dat je dus niet met de amerikaanse dollar heb gerekend!!
1 Australian dollar = 0.57 Euro 1 American dollar = 1 Euro (ongeveer) Net 't omgekeerde van wat jij zegt dus
Het zijn PAL games dus dat zou geen probleem mogen zijn. Enige waarvoor je moet opletten is eventuele duane(kosten). Pakjes van buiten de EU durven ze wel eens tegenhouden En in Belgiƫ vaker dan in NL
aha.. nou, ik zal is bestellen en dan zullen we wel zien.. enne douanekosten zal geen probleem zijn, gewoon zorgen dat er een ander bedrag op de verpakking staat
Van welke site ga je bestellen? De enige die ik totnutoe gevonden heb, is DVDCrave.com. De games kosten daar ongeveer 55 Euro incl. verzending.