Eerst werd ik altijd meteen ingelogt als ik hier kwam en op ander sites zoal kreidler.nl en fok.nl maar nu op eens niet meer hoe komt dit en waar kan ik het fixen
waarschijnlijk heb je ergens een privacy-protector ingesteld en aanvaard jouw pc daardoor geen cookies meer (gewoon beschermingsniveau in ie verlagen of ergens (vraag me niet waar) cookies activeren)
als je via hotmail een e-mail krijg als er iemand heeft gereageert op een thread waar jij bent op geaboneerd. en je klikt op een link om naar die thread toe te gaan, dan opent hotmail een venster met een frame aan de bovenkant van het scherm. maar als je wilt reageren op een thread vraagt ie om een gebruikersnaam en w8woord. (wat op zich al vreemt is) als je dat dan ook invult en verder gaat (en je reactie invult) vraagt ie weer om je gebrnaam en w8w. als je dat dan ook weer invult krijg je een error. dus je kan niet reageren op de forumsite van xbw met een venster met een frame
Ga vanboven op de taalbalk naar extra,dan internet opties dan privacy en verlaag het niveau.Het kan ook zijn dat je cookie's zijn weggegooit....
Bartos, ga eens naar je profiel en doe dan Edit Options. Dan moet je kijken of de volgende instellingen op Yes staan: Automatically login when you return to the site? (uses cookies) en Browse board with cookies? Als die al aanstaan, is er waarschijnlijk een instelling in Internet Explorer met betrekking tot cookies veranderd.
Het moet haast wel gekoomen zijn door de spw/adware check want me koekje waarenen die heb ik niet weg gehaald dus dan zal de spy/adware check ze wel hebben opgegeeten (toen het niet goed was en ik drukte op profiel was ik wel weer ingelogt beetje vaag) bedakt voor de reactie maar alles is nu weer normaal