Auto modellista

Discussie in 'Algemeen' gestart door pdebie, 2 mrt 2006.

  1. pdebie

    pdebie game-freak

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog wat over deze titel gehoord voor de xbox?
    ik heb hem iig nog nooit in de winkels zien liggen op de ps2 versie na en ik ga toch echt geen ps2 kopen alleen voor dit spel.

    en kom aub niet met download je hem toch voor je xbox enzo, want ik heb geen omgebouwde xbox.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee, is ondertussen al erg oud en wellicht daardoor niet meer in de winkels te vinden. Heb hem heel lang geleden eens geprobeerd en vond het maar niets. Dacht dat ik hem toendertijd wel eens in de winkel heb zien staan.
     
  3. pdebie

    pdebie game-freak

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de xbox? alleen ps2 heb ik hem gezien....en ik ben er al heeeeel lang naar op zoek
     
  4. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou stoppen met zoeken want ik heb de ntsc versie en het is echt een klote spel. Zonde van mijn geld geweest :confused: De besturing is net als dat van mario kart en de gameplay + ai is bijzonder slecht het enige wat leuk is aan het spel is de grafische stijl.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    De game is hier voor de Xbox nooit uitgegeven, geloof ik.

    @KeaveXL: Het is wel een beetje logisch dat de game ongeveer zoals mario kart speelt, aangezien het een ARCADE racer is.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
  6. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow dat vind jij logisch ? Stom van ze dat ze dan de bananen en de schildjes vergeten zijn :eek: Serieus man die eerste "3d" race spellen waarbij je auto 45 graden draaid als je stuurt spelen nog beter |:-
     

Deel Deze Pagina