Ik zit met een klein probleempje. Het is toch zo dat als je reageert op een thread, je je automatisch ook subscribet op die thread? Als er dan iemand weer reageerde, kreeg je een mailtje. Sinds een paar dagen doet ie dat niet meer bij mij. Ja, af en toe wel, maar heel vaak zie ik dat er is gereageerd op een thread, terwijl ik geen mailtje heb gekregen. Ik moet dan handmatig subscriben. Hoe kan dit???? Ik moet zeggen dat ik het behoorlijk irritant vind. Is er iets aan te doen?
Ehm eigenlijk moet je er op letten dat je je juist niet abonneerd en dus eens kijkt naar de optie's (Email Notification). Dat is een mededeling aan iedere user Het schijnt idd dat mailtjes niet altijd meer aankomen, ik moet dat nog even 'onderzoeken' en kijken welke domme e-mail functie's verwijdert kunnen worden.
Ik vind dat gedoe met die mailtjes maar irri!! Als je een dagje niet gecheckt hebt op xbw zit je hele inbox vol!!! Dat subcribe godoe werkt btw niet zo goed.... had zelf na een tijdje dat uitgezet, toen bleven de emails nog wel steeds komen... waarschijnlijk was ik nog steeds subcribet bij een thread ofzo...
Ik heb "Use 'Email Notification' by default?" wel aanstaan in m'n profiel. Wat bedoel je met domme e-mail functies dan? Ik vind het eerlijk gezegd wel superhandig dat je een mailtje krijgt als je nieuwe pm's hebt of als iemand op een geabonneerde thread reageert, ik hoop niet dat je die opties wilt verwijderen.
Als je de mailtjes naar hotmail laat sturen komen ze soms wel eens bij de ongewenste post en als je die automatisch laat verwijderen krijg je je mailtjes dus niet. Dat was teminste bij mij het geval.
Voor PM's ontvang ik graag een mailtje, en zelf selecteren als je er nog 1 voor bijv. een xbazar thread wilt. Verder is het irritant, want 3 emails per minuut als je lekker aan het posten ben is ook niet echt fijn...
Nee, daar heb ik geen last van, áls ik mailtjes krijg, krijg ik ze wel gewoon in m'n inbox. Ik heb het ff gecheckt, gepost in een thread, toen gekeken in m'n profiel bij subscribed threads, en daar stond ie niet bij. Dus daar zit het probleem. Heel raar, want dat doet ie pas sinds een paar dagen, daarvoor had ik er geen last van.
zo ik heb dat meteen uitgezet. Weet je wel hoe irritant het is om 20 mails per dag binnen te krijgen.
Ok, sommigen vinden het handig, sommigen niet. Ik ben een van degenen die het wél handig vindt, en ik zou graag zien dat het goed werkt. Iemand die weet waar het ligt en hoe het opgelost kan worden?