hallo ik heb 5 megapixelfoto,s deze wil ik naar een resolutie ebben van breed ongeveer 600 pix maar het zijn er zoveel is er een oplossing dat je alles in 1x kunt inlezen zodat je ze kunt verkleinen wie helpt mij! Groet Appie
Je koopt geen 5mp camera om er vervolgens postzegels mee te verschieten. :{ Overigens zijn het foto's, met een aposotrof. Niet foto,s. Het kan wel snel, bijvoorbeeld met Adobe Photoshop als je dat hebt. Anders moet je gewoon even googlen naar image resizer. Zal vast wel wat staan.
de foto's moeten ook afgedrukt worden maar oook op een website geplaatst worden vandaar ik heb een lite versie van Adobe foto shop! waar kan ik het vinden Al bedankt voor alle reacties's of is het reactie,s
Microsoft Image Resizer Pics selecteren die je kleiner wil, rechtsklikken, resize kiezen, groote kiezen, en klaar is appie.
waar installeerd hij de file ik heb nu onder start alle programma,s alleen maar een help file staan (staat niks in over starten)
je moet rechterklik op de fotos doen zoals Slurpgeit al zeg, hij komt in de shell te staan, niet in startmenu of iets dergelijks... het is dus ook niet écht een programmatje
mm t valt mij op dat ik door mijn slecht ziendheid steed slechter ga typen (komt dat je bijna niet meer leest