Standaar als je inlogt op je Gamertag, wordt verbinding gezocht met Live. Allemaal leuk en aardig, maar kan je dit uitzetten? Heb nl. de Slim met ingebouwde wifi en een draadloos netwerk thuis.
Ik snap niet hoe het hebben van een draadloos netwerk een argument is om niet autmatisch in te loggen. Maar goed, ieder zijn meug. Ja dat kan, http://support.microsoft.com/kb/907708
Volgens mij is die link voor het automatisch inloggen van je profile aan/uit te zetten. Niet om automatisch verbinden met Live uit te zetten. Volgens mij kan dat ook niet. Maar als het wel kan dan hoor ik het ook graag. Ik heb niet altijd zin in invites als ik ff geen MP game wil spelen. Die krijg ik namelijk toch, ook al zet ik mijn profile op Busy of Away. Appear Offline kan wel, maar liever gewoon helemaal niet verbinden.
Volgens mij kan of kon je wel auto sign in aan of uit zetten, want ik had ook een periode toen ik net Xbox Live had, 3 jaar geleden, dat ik elke keer handmatig moet inloggen omdat auto sign in uit staat, maar als je op een profiel inlogt dan logt hij wel in op Xbox Live automatisch