Moet een cd rom automatisch laten opstarten, gebruik hiervoor natuurlijk een autorun.Probleem is dat hij een webpagina moet opstarten, en ATM gebruik ik: [autorun] OPEN=inleiding/inleidingset.html Eerst zegt hij dat hij hem niet kan vinden, en daarna iets van het is geen geldige win32 toepassing(moet programma voor autorun gebruiken denk ik) Hoe kan ik dus zorgen dat als iemand een cd-rom erin steekt dat hij gelijk die webpagina opgeslagen op de cd-rom opstart? B.V.D.
Zegt steeds dat het geen geldige win32 toepassing is, wat is de normale autorun code voor een html pagina te openen dan.
ik denk dat het ligt aan de *.html dat moet worden: *.htm ook even je bestand veranderen naar *.htm ik denk dat dit iets te maken heeft dat je alleen extensie's mag gebruiken met 3 karakters Code: [autorun] OPEN=inleiding\inleidingset.htm
Heb het al gefixed hij ondersteunt idd geen .html maar wel .exe dus een .exe file gemaakt dat een programma start dat html opboot.Dus heb wel een autorun, maar bedankt voor het proberen, waardeer het wel