Ik wil een aantal programmatjes op een DVDtje branden (FREEWARE, NIKS ILLEGAALS DUS!!) maar het leek mij wel handig als ik dan zogauw ik de DVD erin zou doen een menutje kreeg waarbij ik kan kiezen welke ik wil installeren. Dus een autorun. Weet iemand of daar programma's voor zijn of is een autorun maken gewoon een helehoop programeer werk?
ik weet niet of het kan, je kan ff zlef op deze site zoeken anders; www.download.com /edit : kijk hier maar effe http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=autorun&tg=dl-20&search= Go%21
Ik denk dat je gewoon even op een andere zelfstartende Cd moet kijken naar autorun.inf. Dat bestand openen in kladblok en de bestandsnaam aanpassen. Dat bestandje weer opslaan als autorun.inf en dat op de Cd branden (niet in een map). Bij mij werkte dat een keer bij een Cd-rom, ik weet niet of dat bij een DVD ook zo is. Succes
er is daar wel een programmatje voor genaamd ShellExecute, je maakt een simpel text bestand (met notepad) genaamd autorun.inf daarin zet de volgende text: --------------------------------------------------- [autorun] open=ShellExecute index.html icon= myicon.ico (<--- alleen als je je eigen icon maakt) ------------------------------------------------- (zonder de strepen natuurlijk) dan moet je alleen zorgen dat je een mooie html pagina maakt met je programmatjes en stuff (zorg ervoor dat je webpage ook echt .html als extentie heeft en niet .htm) shellexecute kan je hiervandaan halen, en een programmatje om je cd icon te maken kan je hiervandaan halen