Na de nieuwe lading screens zag ik weer heel veel auto's die ik nog niet eerder had gezien. Daarom zou ik in deze trhead een duidelijk overzicht willen maken van alle auto's. Dus zeg maar welke auto's erin zitten en ik zal om de dag een lijst maken met welke auto's erin zitten. alvast bedankt greetz DMX ps. please don't close this one
Waarom staat dit in Live gaming? Heeft toch niks met Live te maken (ook al is pgr2 live enabled). >> Moved naar Xbox Games <<
sorry moet niet onder live maar gewone games hoe verander je dat. WHAAA ik weet niet hoe en of ik het wel kan doen
Kijk hier maar even. Je had je vraag ook daar kunnen stellen of gewoon ff die thread doorlezen natuurlijk
Hier een nieuwere lijst, 71 modellen er op: Ascari KZ1 Aston Martin DB7 Audi TT Audi RS6 Bentley Continental GT BMW X5 BMW Z4 BMW M3 Broadley One Thirty-Seven Cadillac XLR Caterham 7 Series Chevrolet Camaro SS Chevrolet Camara Z28 Chevrolet Corvette Stingray 427 Chevrolet Corvette Z06 Chevrolet SSR Delfino Feroce Dodge Viper GTS Ferrari Enzo Ferrari 246 Dino Ferrari Testarossa Ferrari 250 GTO Ferrari 360 Modena Ferrari 360 Spider Ferrari 360 Challenge Stradale Ferrari F40 Ferrari F50 Ferrari F355 Ford Focus RS Honda NSX-R Honda Integra Type R Jaguar E-Type Convertible Koenigsegg CC Lancia Delta Integrale Evo Lancia Stratos Lotus Elise 350R Lotus Esprit V8 Lotus Elise Lotus Exige Mazda RX-8 Mercedes-Benz 300SL Gullwing Mercedes-Benz ML55 AMG Mini Cooper S Mitsubishi Lancer Evolution VIII Morgan Aero 8 Nissan Skyline GTR Noble M12 GTO Pontiac GTO Pontiac Trans Am Pontiac Firebird Porsche Cayenne Turbo Porsche 993 GT2 Porsche 550 Spyder Porsche GT1 Porsche Carrera GT Porsche 996 Carrera Porsche 996 GT3 Porsche 996 Turbo Renault Sport Clio V6 Renault Sport Spider Saleen S7 Seat Leon Cupra R Subaru Impreza WRX Sti Toyota Supra Toyota 2000GT TVR Cerberra Speed 12 TVR Tamora TVR Tuscan Speed 6 Vauxhall VX220 Volkswagen New Beetle Rsi Volkswagen Golf R32
Er komt een special aanbieding. 70 euro voor ze allemaal. Deze actie begint rond december, je krijgt er dan ook een schijfje bij maar ik weet niet waarvoor die is.
hehe.... stel je voor dat je al die auto's in het echt zou hebben!!!! hmmmm.... Delfino Feroce *kwijlt op een Homer-achtige manier*
He Maserati hoe weet je dit allemaal (bijv.welke site). En voor hoe veel procent zeker is het :{ Maar wel vette auto's
er zijn er idd heel veel had ze gezien bij xbw in het omniversum wel dom de titel is vrij af en je kan hem al spelen en ze brengen screenshots uit kan xbw ook zelf doen op hun debug kit
Koeningsegg doet me verdacht veel denken aan MM3......hopelijk gaatie in PGR2 ook 380 kmp/u Btw: 103 auto's....dat zijn er knetterveel!
hier heb je je plaatje van een porsche 550 spyder, dus niks de ferrari. Oeeh zie nu pas dat je een porsche liefhebber bent je je kent de spyder 550 niet eens, hahaha. Tegenwoordig noemt iedereen zich ergens al liefhebber van.
Uhm ik schaam me diep Ik had er echt nog nooit van gehoord, maar de Ferrari heeft ook de 550 Spyder Maar ok, dat is een slap excuus, ik ga wel weer trainen in de Porsche modellenreeks (tjonge die 550 spyder ziet er wel oud uit zeg, was ver voor mijn tijd), maarja, ook dit is een slap excuus
Bron: http://www.bizarrecreationsforum.com/phpBB2/viewtopic.php?t=617 Volgens mij komt zijn lijstje vandaar, dat is het officiële forum van PGR 2, volgens mij is dat lijstje vrij betrouwbaar.
Wat ik me al altijd afgevraagd heb: "Vinden mensen een spel nu goed omdat er zoveel keuze is aan auto's ?" In PGR 1 heb ik met ongeveer 6 à 10 verschillende auto's gereden. En dat was voor mij genoeg. Ik heb toen op alles een medaille gehaald (maar natuurlijk niet overal goud) Ik heb liever 70 verschillende parcours en 10 auto's dan 10 parcours en 70 verschillende auto's Maar PGR2 wordt sowieso ééntje dat aan mijn lijst wordt toegevoegd.
Haha, ja, daar komt mijn lijstje vandaan ja, maar als je kijkt welk persoon het daar heeft gepost "Maserati" dan begrijp je de link vast wel. Ik heb dat lijstje samengesteld uit verschillende screens die ik heb gezien, en ook van andere bronnen uit bladen. Sommige ben ik nog niet zeker van, zo heb ik op een screen heel piepklein een Aston Martin DB7 gezien, maar of dit de Vantage, Zagato of GT is weet ik niet. En nielsracing, schaam je diep , 550 bergspyder is toch een van dé echte Porsche's.