1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    heel kut, hopelijk gaat het me vrijdag beter af:thumbs:
     
  2. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    au, vervelend maat
     
  3. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen surinamer krijgt die de vos heet van zn achternaam zal het wel lukken ;)
     
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ben nog niet zo lang geleden begonnen, heb 8 lessen gehad ofz, vind het best makkelijk eigenlijk, dat had ik neit echt verwacht.

    lessen is cool, beetje met die dude in de auto kletsen over iron maiden, pearl jam, pink floyd, led zeppeling enz, echt lachen.
    we hadden laatst echt hard rage against aan, echt vet
     
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    tot je examen gaat doen en het helemaal niet meer zo leuk vindt;) ik weet niet wat het is maar dat examen maakt je gewoon gek
     
  6. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij werkte het juist tegenovergestelde :p
    Pas vlak voor me examen (een week ofzo) ging het juist beter terwijl ik eerst erg wisselvallig reed. Tijdens me examen ging het ook wel goed alleen niet perfect helaas :)
    Maar nu moet ik de 18de weer rijden en vandaag ging het zeker goed, ik kan niet wachtten :D
     
  7. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat je slaagt dude
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    net thuis van me rijles. Stond in me boekje half 9 1 rijles en 10 over 10 me examen. Maar blijft dat me examen pas om 2 uur morgen is. En ook nog is bij de zelfde als vorige keer Spanjersberg.

    Gemeente is smiddags ook dicht hier. Maar dat is me ergste probleem niet
    Gelijk al kut aanloop naar morgen
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel heel erg kut, einde van de maand en zelfde examinator, einde van de maand betekent dat cbr ook nog eens aan het slagingspercentage moet denken dus gaan ze of mensen laten zakken of laten slagen meestal is het laten zakken. en die examinator gaat kijken of je echt voorruit bent gegaan, ben je dat niet dan zak je zo weer, maar je kan er toch niet veel aan doen behalve je best dan;)
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Das volgens mij redelijk onzin... Over het CBR.

    @ mars15, wees blij dat je om 2uur moet, lekker rustig op de weg!
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    ik hoop het :thumbs:
     
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    nee het is geen onzin over het cbr;). ik dacht ook dat het onzin was maar mijn rij instructeur zij het ook toendertijd en ook, een kennis van mij die bij het cbr werkt zei het
     
  13. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Vorige week 1e rijles gehad, vond het eigenlijk makkelijker dan gedacht... Nu over een half uurtje mn 2e rijles!:9
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ik gok dat ze je hielp met de koppeling zonder dat je het wist ;)
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    ja idd is altijd he :9

    ben benieuwd morgen
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    even over de duidelijkheid he. Ik ken de oud-baas van een van de grootste aanlevereraar van leermateriaal voor exame's van het cbr. Sins kort maakte zij ook alle exame's voor het CBR.

    Maar wat is nu het probleem. CBR is aangeklaagt door hun wegens slechte exame's. Exames in NL zijn niet volgens de EU-richtleinen. En daarbij gaat het bij cbr niet om inzicht, maar om feiten kennis. Deze zaak is min of meer gewonnen door de aanvallende partij. Ofjah, CBR had zoveel tijd om de exame's te veranderen.

    Maar om tot mijn punt te komen. CBR is ook aangevallen op het punt van percentage's van de aantal geslaagde. Dit verscheelt zéér veel per CBR-buro. Oftewel, in Tilburg ligt het slaagings percentage laag, en in helmond hoog(bijvoorbeeld). En de rechtzaak gaat er ook om of dit een reden heeft.

    Want het is ongeloofwaarlijk dat er per regio beter en slechtere chauffeurs zijn. Oftewel Zoizo klopt er iets niet....

    Disclamer: Ik ga mij niet uitlaten over wie/wat/waar de aanvallende partij en is/of wat ze willen. Verder kan ik ook niet meer info geven als hier boven, dat in afspraak met de aanvallende partij. Verder zou ik graag reagere op, op- en aanmerkingen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  17. mars15

    mars15 Guest

    ik zie het wel vanmiddag
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    verdomme gezakt.

    Kreeg een vervanger een vrouw. Alles ging goed eigenlijk. Alleen op het laatst nog in Sportdorp een auto van rechts. Die wou mij voorlaten gaan dus ik wou niet echt stoppen. Maar zei zij dat ik moest stoppen dus deed dat ook. Zonder dat ze aan me stuur ofzo zat. Daarna voor het cbr rond keizerzwaard. Heb je een groot zebrapad maar ik was al bezig met de kruising die daarna kwam waar ik voorrang heb. Maar er stak een vrouw over rechts. Maar was dubbele baan dus ik kon doorrijden. Moest ik toch stoppen van haar.

    Toen ik uitstapte had ik eigenlijk wel gevoel dat ik geslaagd was :mad:

    En nu weet ik echt niet wat ik moet doen zeg :mad:
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    vekabest.

    @ mars15. Niet meer over nadenken en gewoon weer doorgaan met lessen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  20. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    nog minimaal 10 lessen nemen, dan weet je dat je wel slaagt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina