1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Was wel even wennen toen ik een paar maanden geleden m'n rijbewijs haalde. Als je een lesauto gewend bent (Diesel) en je stapt over naar een auto met een benzinemotor valt bij elk stoplicht je motor uit omdat je gewend bent eerst de koppeling een stuk op te laten komen. :lol:
    Bij een benzinemotor kun je het beste eerst wat gas geven voordat je de koppeling loslaat.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Oh, ik heb nu 2 dagen mijn rijbewijs, en het ging in die benzine auto waar ik nu in rijd veel beter eigenlijk dan de diesel. Heb hem nog geen 1 keer laten afslaan, en ook niet met de hellingproef die ook al heb moeten doen vandaag!

    Misschien komt het wel omdat de auto niet zo oud is (3 jaar bijna) maar dan nog ging het eigenlijk als vanzelf de eerste keer!
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wacht maar tot je in een oudere auto stapt, zonder al die extra snufjes zoals stuurbekrachtiging. ;)
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Was het niet van plan eigenlijk.. tegen de tijd dat ik een eigen auto koop zijn auto's zonder stuurbekrachtiging allang uitgestorven ( hoop ik dan maar:+)
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Whehehe. :cool:
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja, zoals de suzuki swift waar ik in rij :D
    Geen stuurbekrachtiging etc etc. Maar ik vind het heerlijk \o/

    Als ik dan in de 307sw ga rijden vink die stuurbekrachtiging maar overdreven:9

    Kheb liever dat je wat weerstand voelt als je stuurt /gas geeft.:lol:
     
  7. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    'k ben vandaag geslaagd\o/
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    wow wat gaaf, ik moet in oktober weer op
     
  9. mark8925

    mark8925 Guest

    en als het je te heet onder je voetjes wordt mag je stoppen!!!\o/ :'-(
     
  10. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    heb net mijn rijbewijs gehaald:D was mijn eerste keer dat ik moest afrijden.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe hebben jullie het financiële gedeelte geregeld met je ouders eigenlijk? In November mag ik beginnen en ik moet me maar eens gaan oriënteren. :)
     
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn ouders betaalde het als ik niet ging roken, en ik rook nog steeds niet;)
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Kreeg voor mijn 18 verjaardag geld van mijn ouders waar van ik mijn rijbewijs ruimschoots kon betalen.
     
  14. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb jij nog gewacht op dat nieuwe rijbewijs? of gewoon meteen die lap papieren bij de gemeente op gehaald?
     
  15. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Zelf moeten betalen. Af en toe kreeg ik wel een les van ze als ik er even geen geld voor had.
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik kreeg alle rijlessen plus 1 examen van mijn ouders omdat ik niet heb gerookt tot mijn 18e. Als ik dus 1 keer zou zakken zou ik de volgende examens zelf moeten betalen. Gelukkig is dat niet gebeurd.

    Heb wel afgesproken dat als ik alsnog begin met roken ik alles terugbetaal!
     
  17. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel aan mijn ouders liggen ofzo maar ik moet toch écht alles zelf dokken. helaas heb ik de luxe niet dat mn ouders alles voor mij betalen :mad:
     
  18. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    maak je niet druk jonen :), mijn ouders betalen het ook niet voor mij :)

    ben nu 17 , over 5 maanden al me auto. (koop 'm over van me ouders, een punto voor 500 euro) die dan tot ik me rijbewijs hebt al die verzekeringen enzo betalen.
    als ik 17,5 ben ga ik beginnen met theorie en hoop ik zo snel mogelijk me praktijk te halen als ik 18 ben 8) .
     
  19. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Bepaald bedrag van mn ouders gekregen op mn 18e. Maar nog onvoldoende dus maar bijbetaald. 31 Oktober afrijden na 25 lessen. Wish me luck!
     
  20. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom beginnen met je theorie op 17.5? je mag toch pas examen doen als je 18 bent;) ik deed 3 weken voor ik 18 werd een cursus en 2 dagen nadat ik 18 was had ik examen en haalde ik hem in 1 keer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina