1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Auto's] Welke auto('s) heb/ben jij of je ouders! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 11 dec 2008.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Het was hoog tijd voor een nieuw deel en niet alleen omdat de vorige over de 1000 posts was gegaan. Veel te veel trashtalk om die thread te gaan opschonen..

    Nu een nieuwe thread en in deze gaan we het weer een beetje netjes houden allemaal. We gaan niet 100 x waarschuwen, dus let op je posts!!

    Als het even kan, post dan foto's die genomen zijn met een eigen camera, dat kan alweer wat schelen in geloofwaardigheid en/of kritiek van andere members!

    Continue!
     
  2. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Rij alweer een tijdje in een Silvergrijze Toyota Yaris uit 2004.
    Op zich wel een lekkere auto. Het enige echte probleem wat ik ermee heb is dat het zicht naar achter zwaar kut is.

    en dat er "Idols" op de achterkant staat... :p

    Foto lijkt me overbodig.
    Als je niet weet hoe zo´n auto eruit ziet moet je wel onder een steen geleeft hebben de afgelopen jaren. :)
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Om gelijk de woede van alle linkse/rebelse members over mij af te roepen:

    Vader rijdt in:
    [​IMG]
    Geen aanrader overigens. Vind hem niet heel fijn rijden, geen fijn zicht, wegligging alla amerikaan. Vooruit wilt hij opzich wel, en dan hebben wij niet eens de zwaarste motor. Alleen jammer dat de ESP bij het geringste al ingrijpt, ook als je het uit zet :+

    Moeder in:
    [​IMG]
    Super fijne auto om in te rijden. Kwa handeling ook nog al Amerikaans, maar dan in een goede manier. Je gaat op een racebaan er niets mee winnen, maar van hier naar Oostenrijk gaat zeer soepeltjes.

    Ikzelf rijdt in:
    [​IMG]
    Gewoon een zeer degelijke (lees burgerlijke) KM-vreter. Met 2.5i L voldoende vermogen voor mij, zeker in NL. Lange afstanden zijn bijzonder relaxed mee af te leggen. Jammer dat hij nog al benzine zuipt.

    Verder rijdt ik ook nog op:
    [​IMG]
     
  4. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje Offtopic, maar ach...

    Dodge SUV´s! _O_

    Rondreis gemaakt van 5 weken langs de westkust van Amerika in een Dodge Durango.

    [​IMG]

    (4.7L V8 ) 8)

    Zuipt als een gek, maar man o man wat een bak! _O_ _O_ _O_
    Deed echt pijn aan m´n hart om die aan het einde van de vakantie achter te moeten laten. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    ^^ lastige auto om in te rijden, vooral als je net je rijbewijs heb. Toch is het beter dan met de fiets te gaan.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Zijn wel de voertuigen die we thuis hebben, ook hebben we nog 10 auto's maar die staan op naam van het bedrijf. En meestal uitgeleend aan klanten.
     
  6. Aerschtuner

    Aerschtuner Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijd een Seat Altea XL Business Edition. Zeeblauw. Heb zo 1-2-3 geen pics.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Met men broer deel ik een Opel Corsa C 1.7 DTI Sport uitvoering. Heb er momenteel geen foto's van, maar zal er morgen misschien een paar maken.

    Zeer leuk autootje en het enigste minpunt dat ik me zo direct kan bedenken is dat de versnellingspook wat tegen werkt bij het schakelen naar 1ste.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Hmm sorry, wist niet dat het je schoonzus was O-) Maar ik denk persoonlijk niet dat men hier veel neppe Audi's post. Kijk eens om je heen op de openbare weg: best veel Audi's. 't Is niet zo dat ze met RS4'en of RS6'en komen aanzetten. De geposte auto's zijn goed betaalbaar en prima postbaar als je ouders er een bezitten. En zonder te flamen: BMW's zijn over het algemeen wel turkenbakken ja, maar dat zijn dan de relatief goedkope versies met dubbele pijp en fop velgjes. Als je een BMW M3 in je bezit hebt dan rijd je écht niet in een zogenaamde turkenbak. Dan heb je zeer zeker een auto om trots op te zijn!

    Verder een beetje krom om het 'zonde' te vinden om een M3 te kopen, omdat je met een goedkopere Jap beter kan driften. Dus als je een Ferrari F40 hebt is het zonde omdat je met een Skyline beter dwars kan? Ieder subjectief persoon zou zeggen 'natuurlijk niet!'. Kwaliteit en comfort zijn ook behoorlijk belangrijke factoren voor een auto. En daarnaast is het vrij fijn om te weten dat je à la fabriek getunede wagen heel blijft als je hem ff goed doortrekt zonder dat je, je zorgen moet maken dat je zelf opgeschroefde turbo het niet begeeft of dat je, je ineens af kan vragen waar je die koppakking toch gelaten had! En dan is er ook nog iets zoals status ;)

    @ Pegas,
    Wanneer schakel je naar de 1? Toch niet als je rijdt? Lijkt me vrij overbodig voor een dieseltje. Zou 'm lekker in de twee laten.
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee, tuurlijk niet als ik rij :+. Maar als ik tot stilstand kom moet ik toch schakelen naar 1ste om te starten hé (in 2de starten gaat niet met dit dieseltje).
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    zet je hem in zijn vrij, start je en rijd je weg in zijn 2 8)
     
  11. SR20DET

    SR20DET Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    sja, status is voor mensen die in de zakenwereld zitten. ferrari zul je me nooit in zien, zelfs niet als i ker een kreeg. en je haalt 2 groepen door elkaar. ik vind een r34 gtr skyline VEEEEEL mooier en beter dan een ferrari, welke dan ook. En wie zegt dat wij niet over comfort beschikken? sportstoelen (en dan geen halfords stoeltjes, maar van hete btere BLTIZ, Veilside of Sparco) en 4/5 puntgordels vind i ktoch echt veel fijner en veiliger dan wat er stock in een bmw, audi of wat dan ook zit. Point is, de meeste hier geilen op onbetaalbare auto', ik geil liever op de nissans (350, 370, skyline, silvia's) :)
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, denk dat het hier wel kan.

    Ik kreeg laatst een bekeuring voor rijden zonder koplampen.

    MAAR, zoals ik had gepost reed ik op dat moment in een fiat 500, die oude. Deze auto heeft 2 soorten licht: Normaal licht en groot licht. Dus de politie zei dat ik stadslicht voerde, maar dat zit er niet op. En bla bla bla. Ik mocht niet veder rijden, dus zet me groot licht aan en vraag of het nu wel goed is. Is het opeens goed, terwijl dat groot licht is.

    Nu is het wel zo dat het wat zwak was, maar ik bedoel. De auto heeft ook geen gordels en daar zeiden ze ook niks over. Of de rest van de gebrekken.

    Ik zat dus te denken om in beroep te gaan, wat het is echt een rare bekeuring.
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat mag jij vinden, ik zelf zou nooit in het echt een "tune-auto" kopen, en ik vind echt veel van die tune auto's ook echt lelijk. Met van die Tribal / Skull logo's erop en meestal is het nog maar half werk ook. Maarjah wanneer het van dat half werk is, zit er vaak ook een halve tamme achter het stuur (lees: VAAK dus niet ALTIJD). Echt goed getunede auto's kan ik echter wel waarderen, wanneer het niet al te erg "over the top" is, en de lak in kleuren is die ik mooi vindt voor een auto.

    Een Ferrari of iets dergelijks is ook niet echt iets voor mij. Het degelijke en het zakelijke van de Audi (met name S6) spreekt mij meer aan.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kun je effe kappen met je NFS gebrabbel? Waarom is een BMW onbetaalbaarder dan een Skyline? Weet je niet wat voor een godsvermogen je betaald om een R34 te importeren + verzekeringen. En dat kuipstoeltjes (duur woord voor sportstoelen :p), zitten helemaal niet comfortabeler dan stoelen van een Mercedes E met massage en verwarming, want ze zijn voor veiligheid gemaakt en niet voor comfort.

    O, en Veilslide en BLITZ maken helemaal geen kuipstoeltjes, maar ze zitten vast heerlijk.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  15. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    nissan is heel leuk en aardig hoor, maar een vw r32 is 3x zoveel comfort:)

    anyway ben aan het sparen voor een audi tt 1.8 turbo 225 pk:) ben lekker op weg met sparen, zal over klein half jaartje kunnen patsen:)
     
  16. SR20DET

    SR20DET Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het niet over een sjonnie corsa, dat zijn ook geen tuners maar showwagens.. ik heb het over het echte werk uit japan...

    kan ij ff kappen met je onzin? veilside heeft wel degelijk stoelen en blitz oko. komt alleen niet uit nederland dus dan bestaat het niet?

    [​IMG]

    kthnxbai

    met onbetaalbaar doelde i kook meer op maserati's, mercedes slr mclaren, bugatti's.. dat soort meuk wat bij dromen blijft. fijne avond :) (oh en idd, bij jou zal het altijd in nfs blijven :)

    gegroet
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Bij mij zal het inderdaad altijd bij NFS blijven, en daar kom ik eerlijk voor uit. Waar blijven de foto;s van je gepimpte Silvia?
     
  18. SR20DET

    SR20DET Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus christus jonge.. als hij klaar is. en hij wordt niet "gepimped", hij wordt functioneel gemaakt. kun je nu gewoon effe ophouden met dat gezeik van je? dit hele topic gaat hier niet over :confused: dat je jaloers bent, jou probleem, maar dan hoef je niet dit topic mee vol te zeiken.

    beter zelfs, ik reageer niet eens meer op stakkertjes die denken dat ik mn doelen niet behaal
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zelfkennis....hard hard. :)

    Ik ga denk ik pas rond mijn 20-22ste een auto kopen, aangezien ik waarschijnlijk tot dan toch aan de OV ga. Geeft me de tijd om lekker te sparen voor een leuk karretje. Steel mijn vaders/moeders auto wel in de tussentijd :+
     
  20. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    @ sr20det

    met alle respect, maar jij vind die kuipstoeltjes lekkerder zitten als bijvoorbeeld de kuipstoeltjes van een rs6 of r32?

    zo ja. dan wil ik je mening horen als je naar spanje bent gereden en terug:+
     

Deel Deze Pagina