Misschien doe ik het verkeerd ofzo hoor maar dan is het wel slecht aangegeven hoe het wel moet. als ik een link geef naar een plaatje(in dit geval dit plaatje ) Als ik dan deze link als url dan krijg ik de volgende melding: The uploaded file is not a valid GIF or JPG file. Please ensure that it is and try again. Is deze melding gewoon verkeerd omdat me plaatje te groot is(ik weet dat je max maar 10Kb mag uploaden)of doe ik iets verkeerds?
Ik denk dat het idd komt omdat je plaatje te groot is (niet qua afmetingen, maar qua bestandsgrootte). Maar ik heb ook wel eens geprobeerd een avatar van een externe url te linken, en dat deed het ook niet. Ik zou zeggen: sla het ff op je harde schijf op, verklein de bestandsgrootte iets (comprimeren), en upload het dan vanaf je harde schijf, dan moet ie werken (lijkt mij).
nou precies te zijn iets minder dan 10 kb, mijnes was ook steeds te groot en heb m verkleind naar onder de 9,5 kb, zelfs op 9,8 kb ofzo was ie nog te groot en toen kreeg ik ook dat bericht.
Voor de duidelijkheid: ook als je een externe url op geeft wordt de avatar op onze server opgeslagen Ik heb de filesize limiet verhoogd naar 10 echte kilobytes (10240 bytes)
Hot girls sucking cocks and loving it - Only at Blowqueen !! Best of all ... its FREE for 1 day !! Click Here: http://www.blowqueen.com/1261795520
Damn, die hotgin is gewoon puur en alleen geregistreerd om vieze websites te spammen, nu al in 3 threads (ik denk ondertussen al meer)... ik denk dat iemand hier een ban verdiend heeft...
Ik zie dat onze blowqueen inmiddels is geband, maar wordt deze link nog weggehaald??? Staat zo slordig...