Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, ik dat zal denk ik al 1000x gevraagd is. Maar hoe kan ik een plaatje van internet verkleinen tot de juiste afmeting?

2. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    1: staat verkeerd
    2: maakt niet uit.. als je Paintshop hebt is het daar het makkelijkst mee.. ik denk niet dat je dat hebt.. anders moet je het gewoon met paint doen.. net zolang verkleinen tot het klopt.. that's it..

3. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik probeer het ook met paint, het plaatje zelf krijg ik ook op de juiste afmeting, maar de rest van het scherm (het witte) krijg ik niet weg, waardoor het toch een groter plaatje blijft.

4. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt het ook met een "foto-editor" proberen, of deze site proberen.

5. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    dat witte krijg je heel gemakkelijk weg door aan de zijkant van het witte vlak op het kleine vierkantje te klikken zodat je hem naar rechts of links kan verslepen. het zelfde geldt voor de onderkant. je kan ook de hoek pakken met de muis en dan naar linksboven slepen. (dit alles met paint). je kan in pain ook op ctrl+e drukken, dan krijg je een venster met kenmerken. stel dan in 80 pixels voor de hoogte en 80 voor de breedte.

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Of gewoon microsoft photo editor dan moet je doen: ->>>afbeelding ->>formaat wijzingen en dan goed doen :)

7. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij moet hier staan
    zo

8. IK NL

IK NL Guest

ja zo

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb jij weer eens een boeiende reactie. Je moet me niet lopen napraten en dan nog eens toevallig dezelfde avatar...flauw van je!

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    OMG, wat ben jij loos bezig zeg. En dan ook nog eens andermans avatar jatten... Grow up :{

11. IK NL

IK NL Guest

tjonge jonge jullie hebben echt geen humor ik verander het wel weer.

12. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand napraten is niet grappig, dat is kinderachtig. Iemands avatar stelen is nog minder grappig. Daarbij zorgt het voor verwarring. Nog zo'n idiote opmerking als daarnet ( jouw 'ja zo' post) en je hoeft niet meer terug te komen. Gedraag je gewoon, dan blijft het voor iedereen leuk. je verpest het voor iedereen. Is het nu zo moeilijk je een beetje aan de regels te houden?

13. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    -nutteloze reactie
    -gestolen avatar
    -je hebt mij de hele voormiddag zitten lastigvallen met nutteloze pm's, gewoon omdat je je verveelde:mad: :mad:

Ik vind paint een slecht programma, want als je het verkleind gaat de kwaliteit zwaar naar beneden

Als je geen goed programma hebt, zoek je beter op het web naar een avatar

14. IK NL

IK NL Guest

de hele voormiddag het zal 5 minuten zijn geweest en het had veel korter kunnen zijn als jij er gewoon niet op was ingegaan. gestolen avatar was een grapje dus, jezus allemaal mensen zonder humor hier.

15. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het over jouw nutteloze reactie
    of vond je dat soms ook grappig. Jij moet dringend iets aan je humor doen, want niet veel mensen lijken hem te waarderen!

16. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta 's Zondags om 11 uur op, dus voor mij duurt de voormiddag maar een uur, en ik vind het heel raar als ik een pm krijg zonder titel, waarin gewoon "hoi" staat, niet meer dan normaal dat je dan vraagt wat er scheelt

17. IK NL

IK NL Guest

ja maar je kan het geheel ook opblazen.

18. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lorre en IK NL, willen jullie dat ergens anders bespreken? Je hoeft niet te antwoorden, je hoeft het alleen te doen. Ik NL, jij stopt met je flauwe grappen waar niemnd de humor van inziet.

19. IK NL

IK NL Guest

oh jij kan gedachten lezen jij weet dat NIEMAND de humor van mijn naar jouw interpretatie flauwe grappen inziet.

Humor is iets waar over getwist kan worden de 1 vindt iets grappigs de ander niet, als xbw ook al gaat bepalen hoeveel humorgehalte een grap moet hebben voordat hij gepost mag worden wordt het wel heel erg.

20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt inderdaad wel heel erg "gezeikt" over die ene post zeg..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina