Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Indivi_Duel, 13 dec 2003.

1. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    t valt me op dat de laatste tijd mensen met de zelfde avatar rond lopen laatst was t de avatar van err0r die een nieuw kereltje ook gebruikt werd, en nu loopt shadow_4 opeens met exact de zelfde avatar als mij rond..

hoeveel mensen hebben dat hier al gehad ??

ik vind t iig irritant, omdat een avatar net zo herkenbaar is al je naam.

2. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Er moet worden uitgezocht wie de ava het eerste had, de andere persoon zal dan gedwongen een andere [of geen] moeten nemen. Lijkt mij. :)

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik herken ook mensen vanwege een avatar (misschien fotografisch geheugen? :+8)) dus ik raak in de war als twee mensen dezelfde hebben :confused:

4. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    ja hoe vind je dat uit dan ?

5. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk zeggen wanneer iemand de betreffende avatar heeft genomen? ofzo? Ik weet het even anders ook niet

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zal je altijd blijven houden, gejatte ava's. Maar velen halen ook de ava's en plaatjes voor ava's van inet en dan is het ook gejat. En als je het zelf maakt heb je er copyright op (dacht ik). Maar goed, is denk niet te verhelpen.

7. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ja die van FishbrainX is ook gejat als ik me niet vergis.

Ik hoop dat ze er een of andere optie in kunnen bouwen dat iedereen zn eigen unieke avatar kan gebruiken...

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heeft niets met xbox algemeen te maken .. maar meer een site probleem ... vandaar dat ik hem gemoved heb

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Je zal altijd een avatar kunnen copyen van een site. Plaatje opslaan als en klaar. Als iemand vraagt hoe je er aan komt kan je zeggen van een site met avatars. Zou niet weten wat ik me bij een unieke-ava functie moet voorstellen.

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hier staat zelfs iets over in de FAQ:

Kijk, als jij een plaatje van het internet hebt gehaald, dan loop je natuurlijk het risico dat iemand anders met hetzelfde plaatje rondloopt. Daar is weinig aan te doen. Heb je een avatar zelf gemaakt, dan wordt het een ander verhaal. Het beste wat je in zo'n geval kunt doen is even een nette pm sturen naar de desbetreffende persoon, en vriendelijk vragen of ie misschien z'n avatar wil veranderen. Dus niet: "heej die avatar is van mij dus ik eis dat je direct een andere neemt gvd!!" :)
    Als laatste redmiddel kun je een pm naar een mod sturen, die kan wat meer druk uitoefenen. Als dat nog niet helpt en het is echt overduidelijk dat jouw avatar, waar je zoveel werk aan hebt besteed door iemand anders regelrecht is gejat, dan kan een admin de avatar van die persoon verwijderen. Maar meestal hoeft het niet zover te komen. Nogmaals: beleefdheid is het keyword :cool:

11. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    als iemand die van mij neemt dan zorg ik er persoonlijk voor dat hij onder gekloot word door mijn kloothommel :cool:

12. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
  13. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ehm? :confused: Right Iris...Wat inhoudelijker reageren kan geen kwaad :cool:

Mij is het iig nog niet zozeer opgevallen. Het viel me wel bij 2 mensen op, maar als het echt zo'n probleem is voor degene dan zou hij of zij de desbetreffende persoon gewoon daarop moeten aanspreken. Als er niks aan wordt gedaan, moderator vragen om er wat aan te doen :)

14. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    srry.. meisje van weinig woorden? :)
    maar 2 dezelfde avatars vind ik geen probleem? zolang je die namen maar uit elkaar kunt houden

15. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nou ik kan het me wel voorstellen hoor. Iemand die bijvoorbeeld veel moeite heeft gedaan aan zijn of haar avatar en dan ziet dat deze wordt gejat is niet zo cool! Die avatar-jatters zijn gewoon te lui om er een zelf te maken :eek:

16. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    idem.. ik laat het doen ;)maar dat komt omdat ik nooit weet hoe ik 80x80 pixels krijg.
    Anders maak je hier zo'n regel? iemand die een avatar jat krijgt een dag straf ofzo

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    hehe, een dag straf :) Goed idee!

We sluiten ze op in het xbw kolenhok :cool:

18. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb iig niet zelf gemaakt maar was er wel zeker van dat ik de enige was hier met die avatar, ik heb m ook VRIENDELIJK ge-pmed :) vroeg me alleen af met een steeds groter wordende ledendatabase of t vaker voor kwam omdat t nog geen 2 weken geleden is dat err0r er achter kwam dat hij er ook mee bezig was.

19. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m zelf ook niet gemaakt maar ik heb m uit thps4 gehaald (lees soort gehacked) dus vanaf gewoon het internet halen zit er bij deze ava niet bij.

en tja ik had die gast gepmed maar daar blijft t ook bij, op den duur wordt ie toch wel weer door iemand anders gejat.

Laatst bewerkt: 13 dec 2003
  20. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    maar dan nog is t kut als iemand met je avatar loopt, ik heb t dus NIET over een RECHT wat je hebt alleen een ongemak (voor allebei)

Deel Deze Pagina