Ik d8 laat ik een nieuwe avater nemen ! hij was te groot (in size) dus ik maak hem kleiner. Dan is die teveel kb... dus ik denk ik plaats hem op mijn eigen server en dan voer ik een url in maar dan mag die ook niet groter zijn dan 10 kb waarom is dat ? daar hebben jullie dan toch geen last van ?
Hij word op deze server opgeslagen ... het van een andere site een avtar afhalen werkt trouwens ook niet zo goed... het is mij nog nooit gelukt
We willen het voor de bezoeker die de pagina over een modem of een lichte adsl/kabel verbinding bezoekt niet te moeilijk maken.
Jah hij word opgeslagen... maar niet als je hem op je eigen server zet ! en dan mag het blijkbaar ook niet groter zijn Ow... ok dat is het... jammer...
Daar kunnen mensen last van hebben, ik stoor me ook enorm aan die bewegende avatars, (flitsende plaatjes), dan zit ik rustig een post te lezen en dan irriteer ik me erg aan de "flitsende" avatars. Daarom heb ik nu ook 'show avatars by users' uit staan. Ik kan me voorstellen dat Xboxworld te grote avatars om die rede niet wil, dan kan je een hele film gaan maken in je avatar als het ware.
dan heb je het nog niet eens over signature avatars op somige fora, die kunnen pas irritant zijn. Van die plaatjes van 100X400 met aan een stuk door flitsende kleuren
Of van die meters lange signatures, als iemand daar post dat je dan al bijna aan het einde van de pagina zit...
je moet gewoon een betere site hier van maken. dat je grotere avatar mag. dat is gewoon veel beter. maar nu zitten al te zeuren.
Dan vind ik het een slechtere site worden. En wil je even een beetje nederlands praten, is wel makkelijk lezen .
Mensen ik heb ook nog ff gauw een vraagje... ik heb een stilstaand avatar plaatje en ik krijg 'm niet onder de 20 kb. Ik heb 't ergens voor nodig. En ik wil niet dat de kwaliteit verloren gaat.... Hoe heet dat programma? Ik heb zelf al Photoshop 7.0 en Paint ... het was iets met Studio volgens mij maar ben het ff kwijt. Bedankt alvast
www.gifworks.com is een goede site om plaatjes te verkleinen en ff te bewerken ... teven kan je dan de kleuren reduceren ... zonder dat je verschil ziet.... Met Photoschop kan het natuurlijk ook ... maar je moet hem dan toch de kwaliteit een beetje aanpassen