Avg 8.0 & windows live messenger probleem.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Maluku-Ak, 15 jun 2008.

1. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Voorheen gebruikte ik avg free 7.5 zonder enkel probleem. Automatisch scande hij alle bestanden die ik binnenkreeg via msn file transfer. Nadat avg 8.0 uitgekomen is heb ik die geinstalleerd maar hij scant nu niet meer automatisch de binnenkomende bestanden die ik over msn toegestuurd krijg. Hiervoor gebruikt msn nu standaart windows live onecare ofzo maar dat vind ik maar een gekloot. Elke keer dat ik nu een bestandje binnen krijg gaat hij eerst weer 10 minuten ofzo naar updates zoeken voordat hij het bestand ook maar scant en dan zit je daar met een pop-up screen op je beeldscherm.
    Ik heb al wat gezocht of ik de scan bij msn zo in kon stellen dat avg 8.0 gebruikt word om de bestanden te scannen maar ik kom er niet uit.
    Weet iemand van jullie hoe ik dit moet instellen zodat de bestanden gescand worden met avg 8.0? Ik zoek dus eigenlijk de juiste path (als dat zo heet), dus C:\Program Files\AVG\AVG8\...

2. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Niemand die mij hiermee kan helpen?

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Het is waarschijnlijk hetzelfde proces die draait in je taakbeheer. Zoek dat op en klik die aan in de AVG folder voor msn.

Deel Deze Pagina