Hoi, Waarschijnlijk heb ik over een topic heen gekeken terwijl ik aan het zoeken was, zo ja dan mijn excuses. Maar heb dus de volgende vraag. Ben wat series op m'n externe schijf aan het zetten zodat ik die kan kijken via m'n xbox. Nu is het probleem dat de meeste avi. bestanden gewonen gelezen worden maar andere episode of films niet terwijl dat ook gewoon avi. files zijn. Heeft iemand een idee hoe ik het kan oplossen? Super thanks!
Waarschijnlijk heb je dit topic over het hoofd gezien. Anyway, een video zit in een container (avi, mpg, wmv, mkv, etc.) maar wordt gecodeerd op een speciale manier door middel van codecs (divx, xvid, h264, etc.). Waarschijnlijk zijn de gebruikte codecs jouw probleem. Of beter gezegd, de 360 zijn probleem want die ondersteunt ze niet allemaal. Probeer een andere versie te downloaden met andere codecs, of je moet hem zelf met een of ander programma converteren naar een andere codec.
Heb ik idd over het hoofd gezien Super thanks iig voor je reactie en ga even kijken of ik er alsnog mee aan de slag kan dan.
Oké, in het volg graag in het goede topic posten om alles centraal te houden. Ik doe deze thread nu dicht, als je nog meer vragen hebt kan je in het centrale topic posten! - Closed