1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AXA slot openbreken

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Athion, 6 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het axa slot van MIJN fiets openbreken weet iemand hoe je dit gedaan krijgt? :+
    Alvast bedankt.
     
  2. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Is dat zo´n rikketik slot? of eentje met een kabel??

    Gewoon betonschaar, knip en hij gaat weer.
     
  3. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    een gewone vaste alleen heb ik geen betonschaar en ook geen cirkelzaag met een diamandblad.
     
  4. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    axa sloten zijn zeer KUT , dik huis , goeie schroeven maaaarrrrr.... een dikke hamer doet wonderen , ik was er een 1,5 uurtje mee bezig en pas op voor je poten....
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Gewone vaste zijn echt makkelijk, gewoon beginnen te rennen met achterwiel omhoog. Dan ineens wiel op de grond laten vallen en als het goed is, is of je spaak naar de kut of je slot :D
     
  6. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ijzerzaagje misschien, ben je wel ff bezig maar sloop je verder niets.
     
  7. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha een fietsendief in spe,ik wil graag zo'n Giant mountainbike van circa 1200 Euro.

    Maar nu even serieus men neme 1 GROTE hamer en een staalbeitel met toelopend einde en 1 goede ziektekosten verzekering en zie in ongeveer 30-40 minuten hard rammen moet je hem wel door krijgen.}:]
     
  8. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zal ik maar eens beginnen met hameren en timmeren.
    als iemand nog een creatieve oplossing heeft lama weten.
     
  9. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 vraag waar kan je het beste op slaan.
    Op het middelste te stuk tussen de spaken waar je moeilijk bij kan of op de behuizing?
     
  10. mastapiece

    mastapiece Guest

    op de behuizing, daar zit nl het verbingsgedeelte en als je dat kapot heb moet je hem makkelijk open kunnen halen..suc6
     
  11. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ooit geprobeerd met zo'n klein ijzerzaagje. Na een half uur flink schelden heb ik hem toch maar naar de fietsenmaker gebracht en voor 10 euro ofzo laten openbreken :)
     
  12. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Das een moie fietsenmaker , je pikt een mooie bike gaat nar de fietsenmaker en je hangt een zielig verjhaal op en een,twee,drie je hebt een gloednieuwe bike , dus allemaal een fiets pikken en dan naar haaksbergen!!! LOL
     
  13. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier in Zwolle doen ze het ook wel hoor. En als je helemaal zielig bent doen ze het wel ff gratis.
     
  14. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik ben daar een vaste klant. Heb daar mijn fiets gekocht, dus ze vertrouwen me wel. Is trouwens wel verdacht als er opeens zoveel mensen komen :)
     
  15. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    ijzerzaagje??? zo heb ik het al eens gedaan.. natuurlijk wel eerst de plastic eraf knippen als die erop zit
     
  16. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    schroef je slot eerst los, zodat je makkelijker bij het stuk kan wat normaal tussen de spaken zit en mol het.
     
  17. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Of je pakt een ijzerzaag en zaag de stang los waar hij aan vast zit. Daarna las je die zooi weer aanelkaar. Je moet er toch wat voor over hebben :D
     
  18. sOn

    sOn Guest

    Idd wat OCM3RZ zegt, want zometeen mol je je hele wiel/fiets en daar heb je ook niks aan :)
     
  19. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    yeuuhh open
    :)
     
  20. Mooi!

    Dan kan hier een slotje op

    :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina