Ik weet bijna niks van deze games maar dit zijn de enige 2 die ik nog niet heb (behalve amped, dus die kies ik ook). Maar nu moet ik kiezen tussen deze 2..en ik zou het echt niet weten. Iemand wat advies ofzo?
Ja maar gemespot zuigt ook een beetje op TeamXbox krijgt ie een 3,7 (uit 5 dan) dus maar fusion frentzy zuigt helemaal erg
Ik heb ook FF gekozen omdat misschien toch leuk is om met anderen te kunnen spelen! Azurik lijkt me niet echt :r Heb daarnaast ook voor Amped gekozen. is wel leuk
hmm shit je kan echt weinig spellen kiezen zie ik nu..... maar ik zou azurik nemen lijkt me vet relaxt
ff voor die gasten die zeggen dat Fusion frenzy zuigt: waarom? ik kies het waarschijnlijk als 1 van de 2 spellen van de reward pack..... MAar waarom zuigt ie volgens jullie? is ie echt niet te spelen met 4 man? zijn de mini games saai ofzo? khad de demo gezien en zag er best melig uit eigenlijk.....
Ik zie eigenlijk ook niet waarom mensen Fusion Frenzy vinden zuigen... Het spel is echt wel lachuh in multiplay, alleen is het wel zo dat je dit toch echt wel met z'n 4'en moet spelen. Als je dit bijvoorbeeld met z'n 2'en ofzo speelt dan doen er 2 bots mee en das gewoon niet zo leuk... Dus mocht je 3 vrienden hebben dan is het wel een leuk spel, anders niet
Als je dan toch MOET kiezen neem dan FF, Ik vond de demo van Azurik zo bagger :r, dat leek echt nergens op verreweg van de filmpjes in DOAIII...(Ja, ik heb 't over dat demofilmpje)
nah, als er een spel is dat me leuk lijkt is het Azurik wel, beetje adventuren enzow, is leerzaam voor je... misschien dat de puzzeltjes iets te moeilijk zijn voor sommigen hier???