Azurik

Discussie in 'Algemeen' gestart door De Maki, 25 apr 2002.

1. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu er opeens ook Azurik op de lijst van 26 april vermeldt staat, vraag ik me af of er al mensen zijn die dit spel toevallig al gespeeld hebben, want de reviews die ik er over lees zijn echt heel erg verschillend. Ik heb een beetje het idee dat het net zo is als met JSRF... je vindt het geweldig of juist helemaal nix

Review PlanetXbox met als eindbeoordeling een 8.4

Kijk je echter op GameSpot dan krijgt het maar een 5.0

2. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen dat de demo en de screenshots er wel heel mooi uitzien. Lekker kleurig spel. Ik weet helaas niet of het ook leuk is om te spelen.:mad:

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    volgens mij issie hier nog nie uit..

4. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... en niemand met een NTSC X-Box die 'm misschien al heeft :?

Ik vind het altijd zo lastig om alleen op basis van reviews een spel aan te schaffen. Maarjah... ik weet iig zeker dat ik DOA3 wil hebben als gratis game en als 2e game is dit misschien wel grappig

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou dan ook raar zijn als je die gratis kan krijgen bij ms (overigens heb je wel gelijk hoor).

6. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een non-interactive demo gezien of eentje waar je zelf ook echt iets kon doen?

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt ik weet niet of het ook leuk is om te spelen oftewel hij heeft alleen een non interactive demo gezien. LEZEN!!!

8. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Who... relax man... wist niet dat jij tegenwoordig ook al moderator was }:]

9. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer moet je een moderator zijn om mensen te corrigeren hier, ik vindt het gewoon mijn burgerplicht, volgens mij staat het zelfs in de grondwet.

10. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er wel rekening mee houden dat reviewers meestal de moeite niet doen om het volledige spel uit te spelen zeker dat het gaat om een groot spel (80uur bij azurik).

misschien kan je hier nog de beste impressie vinden (officiele forum)http://forums.teamxbox.com/forumdisplay.php?s=&forumid=29

11. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het een 5 krijgt van Gamespot wil nog niks zeggen ,die geven namelijk wel vaker vage punten. Het is lastig dat je die spellen niet ff een keer kan testen. Is dat eventueel niet mogelijk bij bv Replay ?

12. Flood

Flood Guest

uhh even voor de duidelijkheid...azurik is wel uit..als je wat beter had gekeken dan had je zelfs gezien dat het zelfs een launch game was...tenminste bij de vobis hadden ze hem toen al..

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee jij bent die knakker die niet weet hoe die extra tegenstander heette bij Halo (Flood, hee hoe heet jij?) :) VOlgens mij kwam Azurik toch echt pas ergens in april uit hoor?

14. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik Azurik toch maar neem als 2e gratis game naast DOA3. Na al de informatie die ik nu over de game heb gelezen, is het echt een game waar je sowieso de nodige tijd in moet steken, om een beetje verslaafd eraan te raken.

Ik ga Azurik een kans geven :D

15. Marvin

Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga met je meedoen!!!
    Heb wel zin in een game die wat langer duurt en die je niet zomaar oplost!!:9

16. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook waar kan je de spuitjes koopen8)

17. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    jah wij zitten ook met het probleem... krijgen 4 games met 2 man, en we hebben eigenlijk alle goeie games al.

dus azurik komt er ook bij, ben wel benieuwd of het nou een beetje okay game is of vrij bagger (ben bang voor de laatste, maar laten we em maar een kans geven).

Deel Deze Pagina