azurik... Ik heb net mijn reward pack binnen (2 dagen) met HALO en Azurik. HALO is tof, ALEEN JAMMER DAT HIJ ZO SNEL AFGELOPEN IS! Ik zit echt in m'n bed te draaien: "ik wil meer geweren, meen soorten voertuigen... MEER LEVELS" Ik hoop dat hij online gaat, of HALO 2 (GELUKKIG IS IE ER! IK KAN NIET WACHTEN!). Maar nu wat ik wou zeggen. Azurik heb ik nu 3 uur ofzo geplayed. Ik hoor van veel mensen (nadat ik mijn reward pack had opgevraagd) en reviews, dat het een onzin spel is. Maar, (meschien ligt het wel aan mij) ik heb even doorgebeten (het eertse stuk van het water realm is SAAI) en zie nu in wat een tor spel het is! Ik zeg nie warom, ik vind dat gewoon. Dat wou ik even kwijt. -----------voor azurik users------------------------------------------------ Het spel is mooier met het "licht aan" code, surf ff om hem te vinden (veel sites kennen hem niet...) Ik ben in de earth realm, ik moet sleutels vinden (?) om een machine te laten werken. Ik zit dus vast. Help?
wat betreft azurik ben ik het compleet met je eens Even door de zure appel heen bijten en je ontdekt een ontzettend sfeervolle game met leuke puzzels en mooie werelden
Hier kon ik ook niet verder...daarom ben ik gewoon terug gegaan naar de water realm en daar kan je nu zo'n ijsblok smelten (water+vuur element) en dan kan je naar een heel groot nieuw gedeelte...
JESS! got it! ik ben nu in de EARTH realm... zit weeer VAST! minpuntje van de game... zit altijd VAST!
cyber zegt et ... kon btw ook nie verder .... Je moet in de earth realm naar et ijsgedeelte (naar beneden springen in dat ene gebouwtje met van die rode draakmannetjes) dan op het plateau stappen en daar verder lopen tot waar je het fire element ding ziet (je moet je laten glijden) gebruik dan de water/vuur combo en je kan langs de ijspegels ... Ook kan je nu de weg terug vinden naar het water gedeelte via een een soort van enorme ijsbaan (use het wate/vuurtrickje again) goe zo? Ok ... mzzl Munch and Abe
ja jullie raden het al....... Ik zit ook vast. Net als de ret dacht ik in het begin ''Wat een k*t spel'' Maar na ff spellen zach ik de schoonheid van het spel (Wat zeg ik dat mooi hè) Ik zit trouwens ook vast in het eart dinges. Ik heb al wel vuur en water power.
ik ben nou in een of andere toren en daar heb ik sleutels nodig om bepaalde dingen te openen. dan druk je bij een raar teken op x en dan zegd ie "i need a key to unlock them" welke keys bedoeld ie? moet er 6 hebben volgens mij
onder de grond geweest? hoe bedoel je? en welke dingen aangezet. ik ben nou wel in de earth realm volgens mij en ik moet een machine aan zetten volgens mij. alleen daar heb ik dus sleutels voor nodig. die kan ik niet vinden
dta "ding"wat je aan moet zetten..zit dat op zo'n soort eilandje met water er omheen???waar je eerst naartoe glijd en dan in het water valt???
let! op! er is ook een EDIT functie heur ... sleutels zijn btw gemakkelijk te vinden in dat ijsgedeelte ... 1 ligt er op een apart eiland, waar je een enorm hoge trap op moet klimmen (daarligtiebovenop ..) en de ander is te vinden door op et plateautje te stappen, naar boven te lopen naar het gebiedje met de 'ijsdames' waar de andere sleutel ligt .... deze pleur je weer bij de machinerie op et plateautje en KLAAR IS KEES ... Et bakkie even verderop wordt in werking gezet en je kunt nu andere gebieden gaan 'exploren' .... OK! THNX! mzzl Mnch nd Be
Ik ben gewoon al weer tijden bezig met het air level (echte air level waar je komt met het vliegdingetje) en probeer zo weinig mogelijk te spelen en alles maar dan ook alles te pakken en te doen, omdat ik er zow lang mogelijk over wil doen om het uit te spelen, alleen 1 nadeel nu, ik vergeet waar alles ook alweer zat Nee maar azurik is zeker een toppertje, en ik heb geen enkele zure appel geproefd... alleen maar hele zoete smakelijke suikerappeltjes die smelten op de tong... Ik sta trouwens steeds weer versteld van wat ze nu weer verzonnen hebben als ik in een nieuw gedeelte kom, en volgens mij zijn die lui bij adrenium of hartstikke gestoord of ze zijn gewoon geniaal, maar goed genie'n zijn meestal ook een beetje lunatic kijk maar naar mij
K*T! mijn spel loopt steeds vast als ik de earth realm in wil!!!!! ik heb de cd schoon gemaakt enz. maar helaas. Ik had azurik voor mijn reward pack, dus mij moeder zegt dat het niet mijn schuld is en ze koopt een nieuwe voor me. Mooi megenomen, want ik ben aan het sparen voor project ego, (morrowind? ik denk toch maar op pc zodat je dingen ken downloaden), EN NOG VEEL MEER!