B:1942 bijna.....

Discussie in 'Algemeen' gestart door SijmeZ, 16 sep 2002.

1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    he ik lees nou net in het intertoys speelboek (ja in onze uithoek worden ze ook nog bezorgd) (en ja ik koop spellen bij de intertoys beter als die frs oplichters) (dus nu weer verder met het verhaal) dat battlefield 1942 voor de xbox rond half september uitkomt. das mooi, zeeer mooi het zal waarschijnlijk wel ongeveer kloppen (pc versie komt zelfde tijd uit). maar ik heb een vraagje: ik hoorde uit vele hoeken dat de xbox meer een singleplayer sfeertje krijgt en de pc meer een multiplayer sfeertje krijgt. niks mis mee natuurlijk, maar ik heb een vraagje voor ik b:1942 koop:
    kan je met deze game met bijv. 3 vrienden en een troep computergestuurde ventjes een strand bestormen tegen computergestuurde Duitsers?
    ik heb gelezen dat dit in de singleplayer kan, maar ik zou dit ook graag met vrienden doen met de nodige back-up en vijanden (de levels schijnen nogal groot te zijn dus 2v2 is iets te weinig). weet iemand of dit toevallig kan, ik hoop het wel, alleen al voor de bots die ik miste in Halo (enigste minpunt overigens, RESPECT voor halo) zou ik het kopen.
    wordt een toppertje hoop ik.....

2. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij komt iig wel wat later uit, toch? Maar hoezo vind je de frs een kutwinkel?

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ja hij zal wel iets later uitkomen (ik rekende op ongeveer oktober). frs vind ik een beetje amateurwinkel (bij ons dan he), ze weten geen ruk van spellen en hebben geeneens 2 (!!!) xbox controllers in voorraad. ja ik heb dat gevraagd en ze hadden er maar 1 UIT DE ETALAGE! sloeber bij intertoys hadden ze ze wel. maar goed dit geldt alleen voor de frs bij ons, dus begin niet op me te zeiken. IK WIL DINGEN HOREN OVER BATTLEFIELD:1942 YEAH!!!!!!!!!!!

4. Stalker

Stalker watching You!

Leuk Bevonden:
    0
    Release

Nou volges mij ken je hem al halen bij de gameshop Battlefield 1942 12-09-2002<= Dit stond daar namelijk mischien moet je us kijken als je hem wil

5. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de US-release datum van de pc geloof ik.

6. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield komt nog niet in september uit op Xbox de datum is nog niet zeker wanneer die uit komt er gaan geruchten dat die een maand later komt na de pc versie en die is al uit heb ik gehoord want een maat heeft hem al :)

7. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    20 september, vrijdag dus, komt t spel pas op de pc uit in NL...

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hij lag vandaag gewoon bij ons in de makro hoor!

9. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De pc versie bedoel je toch of niet?

10. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al zei
    hij us uit:)

11. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    ja de pc versie

12. Gunthermensch

Gunthermensch Masterchief

Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt voor de pc in september, en voor de xbox in DECEMBER, dit wordt DE ww2 titel van 't jaar

Deel Deze Pagina