He Netrab, wel ff wat vaker het nieuws lezen he Maaruh, ik heb vandaag op teamXbox ook nog dat interview met Molyneux zitten lezen en het klinkt allemaal wel erg lachuh alleen ben ik bang dat het net als met Black&White zal gaan... B&W was een paar dagen leuk en toen had ik het toch echt wel helemaal gehad met die opgefokte tamagotchi... Nee, wat mij betreft mag die Molyneux zich nog meer storten op Project Ego
Nee ik denk dat Project Ego wel wat beter zal zijn dan Black & White!! Maar nu hopen dat je ventje wel wat sneller veranderd, dan dat je creature deed in B&W.. Mijn Creature moest evil worden, stak allemaal mensen in de fik, en gaf hem de opdracht complete dorpen te vernietigen.. En wat doet dat beessie, gaat ie ze het dorp helpen opbouwen!! Irritant spel was het soms!
Mijne moest juist aardig zijn, alleen at hij alle mensjes op. En als ik em dan mepte werd ie nog boosaardiger!
ja Black&White sloeg echt tege bij mij 1 week heb ik het volgehoude om het te spele, ligt nu erges in de kast Ik kreeg het zelfs niet verkocht! hoop maar dat project ego en BC beter worden