Zoals sommigen van jullie misschien al wel weten is Britney Spears kinda single dat haar ex-dude meer aand8 voor de Xbox had dan voor haar zou voor jullie ook wel duidelijk zijn En nu het morgen zo ver is dat ik ook eindelijk de machtige zwarte doos van mijnheer Gates in mijn nu al zwetende klauwtjes zou hebben die dan zojuist mijn portemonnee veel lichter hebben gemaakt, maakt mijn vriendin zich ook een beetje zorgen........Nu hebbik haar al verzekerd daze niej bang hoeft te zijn en is ze zelf ook wel een aardige gamer (she kicked my ass during a THPS3 session DAMMIT!, hehehe maar dat was maar 1 keer natuurlijk!), maar hoeveel van jullie hebben al vriend/vriendin kwijt geraakt door de XBOX of andere privédingen hebben die het moesten ontgelden? Greetz Jeroen
xbox opgeven! Kgeef me xbox op voor m'n vrouwtje als ze daar een gegronde reden voor zou hebben waarvan ik vind dat ze misschien wel gelijk in zou kunnen hebben.....
Zooi is getrouwd en redelijk verslaafd aan zowel zijn xbox als zijn vrouwtje, maar als het er op neer zou komen dan gaat het vrouwtje toch nog altijd voor 200% voor.
Wat een stomme sukkel is die gozer zeg... Als ik Britney Spears als vriendin had, dan mocht ze met mij gewoon Halo spelen, co-op welteverstaan!! En anders...... Toedeloe Xbox???? Hij had haar gewoon Halo moeten laten spelen!!]:-
Is het serieus dat die gast haar voor de xbox heeft laten zakken? Hmmmm, nu heeft ze zeker iemand nodig om haar te troosten.. Ow ja, hoort deze treath niet offtopic?
Die gozer..(weet ze naam ff niet) zit zelf ook in een band ofzo..weet ik veel....backstreet boys ofzo???... Maar iiig..die heeft geld zat en kan bijna elke vrouw krijgen... En ik zou mijn xbox ook boven Britney Spears verkiezen...wat een bitch...ze mag er misschien wel "leuk" uitzien...maar ze is hardstikke nep... Mijn conclusie berust oop de verhalen die ik over haar lees op tmf en op internet...ze zullen vast niet allemaal waar zijn...maar iig een groot deel wel...
Hmmm mocht die keuze zich ooit voordoen dat gaat mijn vriendinnetje heus wel voor... maar aangezien ze me niet anders kent als iemand die veel tijd doorbrengt achter een scherm (hetzij pc of xbox) denk ik niet dat die keuze snel gemaakt zal moeten worden... is dat wel zo dan zit er al langer iets mis... ;-)
Geef mij Britney maar!!!! Dan maar geen Xbox!!! Britney is echt wel een superlekker vrouwtje.. Precies wat ik zoek...
Ik xbox vaak met mijn vriendin, maar we xen meestal maar een uurtje per week. daarnaast speel ik bijna elke avond wel een uurtje of 2 cs en dat vind ze nieh erg. Maar voor de rest van de dag zitten we op elkaars lip dus van beide aandacht zat
Shit ik sta toch ook dwaas op mijn avater...met z`n webcam is t altijd vergaard. In het echt zal ie best wel meevallen (teminste datv hoop ik voor m )
Ja, en in die foto is het het waarschijnlijk weirdo dat je bedoelt, en niet wierdo. Tenzijn het natuurlijk heel weird is en je daarom besloten hebt om wierdo te schrijven.........:{