back.. en old school

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 jan 2003.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    k.. net terug van 2 weken vakantie.. tijdje niet geweest hier dus.. nog iets intressants gebeurt waarvan ik moet weten?

Anyway.. heb dus de afgelopen 2 weken veel tijd (nou ja voor mijn doen veel tijd) bij mijn xboxje doorgebracht..
    o.a. morrowind, SC, MOHF zitten spelen.. maar het meeste nog Serieus Sam zitten spelen.. tof spel maar op papier had ik hem zeker minder gevonden als de 3 die ik hiervoor heb genoemd..
    Dat heb me wel een beetje aan het denken gezet. hoe kan het nou dat ik SS meer zit te spelen dan SC..? SC heeft goed A.I. betere graphics, je moet veel meer nadenken, problems solving etc etc. SC is een spel waar ik hele tijd op zit te wachten, ik heb hem.. en nu zit ik SS te spelen.. Tuurlijk ken je die 2 niet vergelijken. Maar het vreemde is dat ik juist gek ben op intelligente spellen en toch pak ik nu steeds SS.. Ik denk zelf omdat SS instant gameplay is.. het is een no-nonsense game. Je hoeft geen uren boekjes door te lezen of blindelings elk knopje van je controller te kunnen vinden omdat je anders dood gaat.
    Bij SS draait het alleen om gameplay verder niets.. En hoewel ik vind dat we veel meer spellen als SC kunnen gebruiken denk ik ook dat we een beetje tekort aan games als SS hebben.. waarbij het alleen maar om de gameplay draait.. Het lijkt wel of een groot gedeelte van de games die nu te koop zijn daar een beetje tussenin hangen.. Niet de A.I. van een halo of SC maar ook niet de instant-gratification van een SS.
    Wat vinden jullie daarvan?

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat je gelijk hebt jongeman want ik vind op 't moment Hunter ook vet cool en daar hoef ik ook niet zo bij na te denken.

En daarom moet Return to Castle wolfenstein komen want die is masterlijk en daar hoef je ook maar een klein beetje bij na te denken

3. Hotshot

Hotshot Guest

Nemesis welcome back,
    enne, ik heb hetzelfde hoor..
    Ik heb uitgekeken naar SC..
    Maar ik speel SS veel vaker,
    niet dat ik die 2 games veel speel.. :)

4. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    :cool: hehe tuurlijk heb ik gelijk.. wou alleen maar bevestiging ;)

Hunter is inderdaad ook zo'n spel..
    RtCW zou ook zeker een goede zijn.. Zou ie nou wel of niet op de x komen eigenlijk?

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
  6. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    thx..
    ah ben dus gelukkig niet de enige.. :)
    SC is gewoon 1 van de titels waardoor ik blij ben dat ik een xbox heb.. En er is absoluut niets mis met dat spel (in mijn mening dan) en toch pak ik steeds SS.
    Niets nadenken en alleen maar gamen.. :) Het is ook een beetje het old-school gevoel denk ik .. Ik ken SS niet van de pc eerlijk gezegd.. tenminste nooit echt gespeeld.. maar het doet me met zoveel dingen erg denken aan doom en duke misschien dat het ook een beetje een nostalgische factor is

7. Hotshot

Hotshot Guest

Dat heb ik dus ook, ik heb SS nooit gespeeld op de PC..
    Ik kende het niet eens vóórdat ik hoorde dat het op de Xbox zou verschijnen..

8. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
  9. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ik kende het wel.. nou ja van gehoord meer maar nooit echt gespeeld.. En ik zat destijds ook meer duke te spelen dus SS had het niet echt voor mij toen.. Maar nu.... :)

10. Hotshot

Hotshot Guest

11. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm dit ziet er ook mundo cool uit.. jammer alleen van die beperking in het begin dat je maar uit 3 modellen eigenlijk kan kiezen.. maar ja het is Beta..
    Egh me lazy bastard dus ik vraag het maar gewoon .. is mortal kombat al uit? zo ja iemand al gespeeld?

12. Hotshot

Hotshot Guest

14/2/2003

13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    aah ok.. nog niet dus.. hehe hij stond in die award lijst.. vandaar dat ik het vroeg..

14. Hotshot

Hotshot Guest

haha ja, das voor de mensen die wachten tot alle titels uit zijn en dan pas gaan stemmen :9
    of voor ntsc gamers....

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2003
  15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    aha vandaar :) nou ja ik denk niet dat het voor mijn stem veel had uitgemaakt..
    het viel me alleen op

16. Hotshot

Hotshot Guest

okay, op wat heb jij gestemd :p

17. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    SC
    Halo
    SS
    Sega GT
    Timesplitters

:)

Wel lastig maar 5 games.. er zijn er nog veel die ik goed vind.. had liever een top tien gedaan eigenlijk maar ja..
    Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat halo toch wint..
    :)

hehe en toch is SC beter dan SS ;) ondanks dat ik ss meer speel

18. Hotshot

Hotshot Guest

haha tja,

mijn top 5 :

NBA Live 2003
    Serious Sam
    Splinter Cell
    Unreal Championship
    Blinx

Ik heb gestemd toen ik HALO nog niet had..
    Die zou eigenlijk op nr 4 komen te staan..UC op 5..

19. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    UC is ook cool zeker.. vind alleen zelf timesplitters net wat leuker..
    Blinx heb ik maar ff gespeeld dus kan ik geen mening over hebben..
    hehe NBA fan? Moet ook weer eens een B-game kopen.. zit alleen nog te twijfelen tussen NBA live en NBA 2k3 (geloof ik) heb in ieder geval van beide reviews gelezen en hoewel ze elkaar niet veel ontlopen hebben ze beide andere voor en nadelen.. Live is geloof ik te makkelijk?
    Maar ja zo'n game was wel leuker toen ik nog filmnet had en die wedstrijden ook live kon zien.. grumble

20. Hotshot

Hotshot Guest

Jup, NBA 4 life..:)
    Live is niet te makkelijk..
    Ik speel op het hoogste niveau en sta met de Seattle Supersonics (mn favoriete ploeg) op 36-27..:)
    Ik heb NBA Live 2003 een 9,0 gegeven in mijn review..:9

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=15012&highlight=2k3

NBA 2K3 krijgt betere cijfers, maar Live 2003 is een mix tussen sim en arcade..2K3 is een pure Sim..:p

Deel Deze Pagina