1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Waar is heb je het feit dan dat de PS3 games duurder worden dan de 360 games… Daar is nog helemaal niks over bekend.

    Als ze die mensen zo graag wouden helpen dan hadden ze hem wel 100% backwards gemaakt. Aangezien je het punt aan M$ geeft, geef je dus aan dat Sony dit niet voor hun klanten doet. Toch raar, aangezien je alle PS2 én PS1 spellen op de nieuwe next-gen console van Sony kan afspelen.


    Ow, hoe weet jij dat. Mijn schatting is dat nog steeds zo’n 50% van de Xbox bezitters een 360 gaan kopen. Dat zijn dus erg veel mensen die graag hun games op de nieuwe console willen spelen. En als bedrijf moet je de klanten niet teleur stellen, ook al denk jij dat iedereen die een 360 gaat kopen nog geen xbox hebben gehad.

    Waarom… ik wil mijn old-school games als A2 racer ook later nog wel eens spelen. Of games als Simpsons Skateboarding wil ik ook nog op mij nieuwe console proberen. Niet iedereen heeft alleen toppers in huis, en ik vind dat je de oudste games ook nog moet kunnen spelen.

    Denkt: * Ik dacht dat ik een fanboy was…*

    Niet idereen heeft het geld om meteen de nieuwste games te kopen. Als ik nu een 360 zou kopen, zou ik precies genoeg geld hebben voor 1 game. Als ik die ff zat ben, dan wil ik nog wel wat anders daarop spelen...maar dat gaat dus niet altijd.


    Hoe zit het eigenlijk met de ‘core’ versie. Daar zit geen HD in, hoe zit het dan met de patches?
     
  2. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    echt elke keer joh? :'-(
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    het is wel logisch dat als het zoveel moeite is om alles BC te maken dat ze die games als laatst/niet doen want zoveel mensen kopen dat niet.. het is gewoon marketing en ze stoppen evengoed moeite in t BC maken van zoveel mogelijk games..

    Nja elke keer als ik t lees wel.. ik ben best tevrede met de games die ik nu op me xbox speel en spellen die ik nog niet heb uitgespeeld wil ik best op de 360 overnieuw gaan spelen. niet iedereen heeft t geld of de zin (want zoveel goede games komen er in t begin toch niet meer uit) om zoveel spellen te kopen dus dan vermaak je je net zo goed met je oude games
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik moet duidelijk die andere thread eens zoeken, want daar heb ik het allemaal al een keer gezegd ... maar goed ik zoek het later een keer op en dan plaats ik de reactie ... denk je dat blue ray discs goedkoop zijn?
     
  5. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    fardo heeft wel gelijk dat blue ray is echt giga duur dus ook gelijk de games
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Wat betreft old skool is voor mij ... oude games spelen op de oude console met de oude controllers.. soms haal ik mijn oude amiga 500 of mijn cdtv naar beneden om nostalgisch te gamen ... mensen die deze oude games spelen op een nieuwe console, omdat ze hun oude hebben weggedaan minder old skool ... want je hebt immers dan niet het oude gevoel terug ...en vaak speel je het spel dan een paar minuten en stop je snel halo 3 weer in je xbox 360, want wat zag dat er slecht uit

    terwijl als je je oude console van zolder hebt gehaald ... deze veel meer waardeerd ... want je hebt er immers de tijd er voor genomen
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  7. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    is het al bekend of PGR 2 op de x360 gedraaid kan worden. lijkt me wel leuk om dan nog s terug te kijken naar hoe je ook nog met langzamere autootjes kon scheuren
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    PGR2 vast en zeker.
     
  9. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is een aadig bekend spel dus de kans is groot dat die er bij zit
     
  10. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @wiresoulaw
    die gast kan zich toevallig niks meer herinneren...8)
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoeveel kosten de dvd's,... in het begin,... euh ... En we zullen wel zien of de games duurder worden dan de 360 games, allemaal geruchten...*zucht
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    jeb allemaal zucht ... maar de analisten zeggen rond de 80-90 euro ... en de analisten hebben het meestal goed
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zoals er een hier al zei, ik vind het ook belangrijk dat Backward Compitable erin zit.
    En dan praat ik vooral over het eerste half jaar.
    Want idd, er zijn niet zo heel veel games. Met de LAUNCH heb IK bijvoorbeeld alleen Oblivion als Xbox 360 game. Ghost Recon 3 is bijvoorbeeld al uitgesteld en Gears Of War komt ook in Februari.
    Zit ik met mijn Oblivion. Wel zo prettig als ik Splinter Cell CT af en toe erin kan doen:). Even wat anders.
    Ook PES 5, (voor mij een toffe game) komt pas volgend jaar met een nieuwe PES.
    Dus is het prettig als ik PES 5 straks op de Xbox 360 kan spelen.
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Maar hoe zit het nou als je geen HD hebt?
     
  15. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    dan kan je helaas ook geen xbox games afspelen wat echt een hele slechte zaak is, kijk gewoon naar de ps3 hasta la bista zo moet dat :)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    geen hd is geen bc
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Misschien is het toch mogelijk.
    Ik heb laatst namelijk op mijn PS2 memory card ook een patch moeten opslaan. (3000kb, Killzone online update), ik neem aan dat je wel gewoon downloads erop kunt zetten...
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    ehm ... nee ... Microsoft heeft bevestigd dat BC alleen kan met een HD... dus zelfs niet met een memory card ...
     
  19. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik niet de beschikking heb over een cc, heb ik nooit toppers als Halo 2 en Ghost recon 2 over live kunnen spelen. Bij de 360 heb je geen cc nodig en kan ik wel op live. Kan ik spellen als Halo 2 dan online spelen via de 360?
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Als het goed is wel :).
    Hij wordt waarschijnlijk Backward Compitable.
    Dus als je LIVE hebt, kan je HALO 2 online gaan spelen op de Xbox 360 jah!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina