1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    jah hoe zit het dan met de oude vertrouwde Halo, de allereerste game die ik destijds bij mijn xbox kocht. Qua graphics iet minder dan deel 2 maar nogsteeds echt wel mooi. Kun je deze (Succesvolle) titel ook spelen straks. Dat zou wel mooi zijn. kun je straks de hele reeks van Halo spelen op 1 console, hoewel ik het ook echt wel eens ben met Fardo. Ben daarom ook van gedachte veranderd of ik mijn xbox zou verkopen ja of nee. Ik hou em met, naar mijn mening, de drie toppertjes Halo/Halo2Le & PGR2.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Halo 1 en 2 wel op 360

    bron: www.ownage.nl
    Ik vind het wel heel spijtig dat bepaalde games erbuiten vallen,maarja...
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, kunnen ze dat maken?
    Ik vind halo poep (de singleplayer) en tja ik bedoel het is selecteren, ze geven voorkeuren aan bepaalde games. En ja zeg nou zelf over smaak valt niet te twisten. Of ze gaan natuurlijk doen van: GTA San Andreas verkoopt goed die nemen we...
    Maar jah dit zijn natuurlijk toch allemaal geruchten. Denk ik?
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, het zijn geen geruchten, niet alle games zijn speelbaar op de 360. Maar na verloop van tijd zullen dat er wel heel veel zijn,aangezien je "iets" moet downloaden waardoor je wel die bepaalde game op je 360 kan spelen...
    maar heb je geen HDD, dan ben je gekloot...
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wanneer verschijnt die lijst eigenlijk? Ben nu wel benieuwd.
    En games, die nu uit komen? Daarvan is het ook nog niet zeker of ze BC worden?
     
  6. Smurf

    Smurf Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bezit 29 games en zou die toch wel heel graag op de 360 willen spelen, dus ik hoop dat ze allemaal bc worden, dus ik ben ook wel heel erg nieuwsgierig naar die lijst.
     
  7. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha mooi, ik heb zoals je in mijn sig kunt zien alleen halo 1 en 2 nog bewaard :) Ik kon ze niet wegdoen en ik wou de trilogie compleet krijgen. Dus ik zit zo en zo goed met de BC.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    8) Ik heb veel varianten gezien, maar het is toch echt sowieso :+
     
  9. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn... ik heb nu 60 Xbox games, ik hoop dat ik toch de meeste op de 360 speelbaar zijn!
    Das was zo mooi aan de PS2 dat je ook je favo spellen van de PS erop kon spelen...
    We zullen zien.
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen vast nog meer games bijkomen. Anders zou Microsoft niet zo trots de BC presenteren. Maar ze hadden het over "TOP SELLING" games.. ik hoop dat het waar is. Aan de andere kant: ik zou eigenlijk games als Forza Motorsport op de Xbox willen blijven spelen.. want ik ben daar een beetje gevorderd. Maar als ik die game op de oude Xbox blijf spelen, heb ik geen verbinding met Live. Of kun je wel met 1 account op zowel Xbox als op de 360 spelen? (niet tegelijkertijd uiteraard).
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2005
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jeps, je kan op beide Xbox'en dezelfde Account hebben. En dan idd, niet tegelijk :p.

    Ik hoop niet alleen "TOP SELLING" Games. Want PES 5 valt daar volgens mij niet helemaal onder, toch hoop ik ECHT dat te spelen is op de Xbox 360.
    Ook ik heb alleen Halo en Halo 2 + de Splinter Cell Serie's nog :)!
    Deze zullen allebei wel te spelen zijn op de Xbox 360 denk ik. Dus voor mij hoop ik alleen nog op PES 5!
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar daar heb ik een vraagje over, pak nu, ik heb mijn xbox 360, speel live halo 2,... en dan is er een ander game dat ik live wil spelen,maar dat draait niet af op de 360, kan ik dan zonder gebruik te maken van een headset(aangezien ik geen headset heb voor mijn huidige xbox, en de 360 headset werkt er niet op...) op mijn huidige xbox op live?? Aangezien ik dat spel wil spelen op live...
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups, als je dan maar je Xbox 360 uit zet. ZOdat niet beide accounts tegelijk actief zijn.
    Maar je kan zowel, op je Xbox als op de Xbox 360 je zelfde Account houden:)!
    Oftwel, je kan kiezen, speel je liever Halo 2 op de Xbox of liever op de Xbox 360;)!
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, thanx;)
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel jammer dat je dan de nieuwe headset kan gebruiken op de oude Xbox. Zonder headset mis je dan wel het een en ander

    Maar ik snap het hele probleem niet echt, want alle Xbox titels zijn toch gemaakt voor nVidia kaart (die in de Xbox zit). Waarom kunnen sommige games wel en andere niet op de Xbox 360 worden afgespeeld? Halo 2 maakt toch op dezelfde manier gebruik van de videokaart op de Xbox, als bijvoorbeeld The Hobbit?
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2005
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    niet kan gebruiken bedoel je;),als je hem kon gebruiken, zou wel goed zijn hé:)
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ging toch om bepaalde codes ofzo? Waarmee ze ge-programeerd zijn...
    Althans, het was iets, dat elke game een unieke "CODE?" had, en ze deze helemaal moeten omgooien ofzo voor de Xbox 360:cool: .
    Hoe en wat precies, weten de experts hier wel.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    je kan de nieuwe headset wel gebruiken (je kan de oude headsets ook gebruiken) .. je moet deze in de adapter stoppen
     
  19. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal gewoon 1 jan. xboxlive gold abbo valt me nog mee eigenlijk 60 euries voor een heel jaar( maarja dat is mijn mening)
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Huh, meer uitleg aub fardo, wat voor een adaptor, waar haal je dat,... En ik kan die nieuwe op mijn oude xbox gebruiken???
    ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina