1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    probeer eens pal 50 :eek:
     
  2. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, werkt ook niet, net even in me xbox 1 gedaan en werkt perfect. Bij me 360 zegt ie nog steeds dat ie niet compatibel is... weird..
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pas halo 2 gekocht en heb een 360 maar als ik online wil spelen en ik log in dan geeft zegt hij :you have an important messagse from xbox live would you like to go to accaunt magegment in the xbox dasheboard

    wat betekent dit als ik dat zie krijg ik aleen al die opties memberships enzo
    wat kan ik hieraan doen?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je moet de updates installeren
     
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik gedaan toen ik de cd erin stopte vroeg die om te update en ttoen ik op live wou ook
     
  6. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik had Halo2 aan een vriend uitgeleend want diw heeft sinds kort een 360 en wilde halo2 wel s online doen nou ok bla bla bla, maar als hij online wou ging het niet update downloade ging nog wel en dan als hij op sign in drukt krijgt die iets van: ''microsoft has an important message for u would you like to go to account management now ? ''(zo ongeveer) dan kan hij kiezen voor acount management of voor continue offline dus hij drukt account management en maar daar kan die ook niks doen.

    Nu hebben we m net bij mij ff geprobeerd maar ik kan de update nie eens downloade omdat k via VGA HD kabel aan m'n monitor gekoppeld zit dus krijg je die domme melding maar als k gewoon continue offline doe i.p.v. die update downloade kan ik wel spelen (uiteraard niet online)

    wat is dit voor crap ?
    (ja cd is nog goed in xbox1 doet die t perfect)
     
  7. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand ?
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ga naar system settings, kijk onder Live en probeer dan de Family settings (edit: parental controls bedoel ik, foutje). Het spelen van oude xbox titels op live staat uit bij jou.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet het probleem want ik heb precies dezelfde "fout". je zou een bericht moeten lezen maar ik heb geen idee waar. ik heb al op Live bij messages gekeken, op xbox.com en op Live Messanger maar nergens staat dat.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Weet je héél zeker dat je bij Parental Controls hebt gekeken, de voogd die je hebt opgegeven daar hebt laten inloggen en hem/haar daar alles op 'allowed' hebt laten zetten ipv 'blocked'?
    Want ditzelfde probleem heb ik zo opgelost. Er is helemaal geen bericht, maar Halo 2 weet gewoon niet wat parental controls zijn, aangezien het een xbox1 titel is. Hij geeft gewoon maar een melding om je van xbox live te blokkeren.
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    alle controls staan in mijn voordeel dus dat weet ik zeker. heb je zelf ooit voor het eerst zoiets gehad? of kon je meteen inloggen?
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, ik kreeg die melding de eerste keer dat ik online wilde met Halo 2 op de xbox360. En ik kon niet online spelen voordat ik mijn voogd (als je jonger bent dan 18 dan moet je iemand die ouder is als 'voogd' opgeven als je je aanmeldt op xbox live, in dit geval was dat mijn moeder) liet inloggen met haar hotmailgegevens, want zij is de enige die bij parental controls mij kan toestaan om oude xbox games online te spelen.
    Parental Controls is dus iets anders dan Family Settings! Voor de duidelijkheid, want die twee haalde ik door de war in mijn eerste post. :)

    Ik kan me écht niet voorstellen wat het anders kan zijn dan dit.
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Tijd voor een nieuw deeltje! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina