1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het sowieso best stom maak dan gewoon alles bc.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Eigenlijk wel. Ik weet niet HOEVEEL moeite het gaat kosten, maar maak in elk geval elk normaal spel BC.
    Ik hoop ook wel, dat ze dat gaan doen :).
    Maar spellen als Harry Potter: Zwerk bal, dat soort spellen speelt NIEMAND meer volgens mij.
    Maar GEWOON, Xbox spellen die bekend zijn, moeten BC worden.
     
  3. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom men zo moeilijk doet over Backwards compatibility.
    De Xbox 360 is een geheel nieuwe console met betere hardware en meer mogelijkheden.
    Waarom zou ik me dan gaan beperken tot Xbox 1 games?
    Backwards compatibility heeft dus voor mij totaal geen prioriteit.
    En als men toch gebruik wil maken van Xbox 1 games, dan is er toch altijd nog de mogelijkheid om je Xbox 1 aan te sluiten?
    Ik zie het probleem niet :confused:
     
  4. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn ook mensen die hun xbox verpatsen als de xbox 360 uitkomt. ik ga dat ook doen maar vind het wel tof om dan af en toe nog halo2 te spelen.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En vergeet niet de mensen bij wie de Xbox DVD drive bijzonder veel dienst weigert.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja je kan deze gewoon in je headset plug duwen en hij doet het ... de oude headset doen het gewoon ook ... alleen heb je de plug van je oude xbox niet meer nodig ... want deze is in de controller ingebouwd
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat vind ik heel relaxed, dat dat gebeurt is :).
    Gewoon dat kassie in de controller gebouwt. Zodat je niet meer zo'n uithangel aan je Controller hebt!
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is heel cool, dan ga ik zeker nog een paar games online uitproberen op mijn oude xbox:)...
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kun je altijd je Xbox aansluiten om je oude spellen allemaal met zekerheid te kunnen blijven spelen :)

    Lastiger wordt het, zoals in mijn geval, zodra er straks 3 consoles onder mijn TV staan (net als nu, ik heb mijn Xbox, PS2 en N64 aangesloten staan), waarbij de X360 de Xbox gaat vervangen en ik gewoon echt geen plek meer heb voor een vierde console....de oude Xbox dus :confused: ;)

    Dan vind ik het toch wel tamelijk handig als de X360 gewoon mijn favo spellen op de oude Xbox afspeelt (zolang de grafisch betere opvolgers van die spellen natuurlijk nog niet uit zijn voor de X360 :9)....kijk straks gaat de PS3 ook mijn PS2 vervangen en das geen punt want alles wat op de PS2 kan, kan straks ook op de PS3 :cool: Ik kan gewoon echt niet meer dan 3 consoles onderin mijn TV kast kwijt....

    Nu moet ik bijvoorbeeld MGS2 : Substance op de Xbox nog ff snel uitspelen voor de X360 er is, omdat ik bang ben dat de X360 dit spel niet gaat draaien :confused: :9
     
  10. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Die had je in 2002 al uit moeten spelen dude :9
     
  11. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over de backwards compatibiliteit (whatever) van de xbox controller en de headset. ik vroeg me af of je deze kunt aansluiten op de xbox 360 (met een adapter desnoods).

    bij voorbaat dank :) (ik weet dat het onderwerp niet helemaal indeze thread past maar dit kwam er het dichts bij in de buurt)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    headset ja deze kan je gewoon aanluiten ... en je hebt geen adapter nodig
    controller nee

    staat ook in paar algemene vragen thread
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  13. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Die controller van Xbox V1 kan je echt niet meer gebruiken

    Xbox V1 controller

    [​IMG]


    Xbox 360 controller

    [​IMG]

    Zoek de verschillen, sommige knoppen zitten er niet OP!
     
  14. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals black & white -_-, alleen die zitten op de schouders, dan blijft alleen de xbox logo knop over alleen das een soort start knop. praktisch gezien zijn er dus niet meer knoppen. ik ben trouwens van mening dat de ouwe mooier is :p

    iig tnx voor de antwoorden...
     
  15. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Weet iemand eigenlijk hoe groot die updates worden. Want dan heb ik namelijk dalijk m'n hele harde schijf vol alleen maar met updates.

    En trouwens je kon toch de bc spellen op je harde schijf zetten. Want dan leen ik ffies wat spellen van Moz :D
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk niet dat dat een probleem wordt. Je hebt een HD van 20 GIG gek:cool: ....
    Gaat echt geen probleem kosten om updates erop te gooien.
    Vandaag de Xbox 360 Controller vast kunnen houden 8) Wat een relaxed ding gek!!
     
  17. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    waar heb jij hem dan vastgehouden

    en de start en select knoppen zijn ook verplaatst
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Bij de NIEUWE media markt in Eindhoven staat zo'n ECHTE stand van de Xbox 360.....
    Dus, die kast die ook op de Evenementen staat :)

    Ik zag dat ding staan..... WoW :eek: Gelijk erheen, maar hij stond nog uit, en hij ging pas aan vanaf 27 oktober.
    Maar die controllers hingen er dus al gewoon:9 Gewoon beetje staan pielen, ff kijken hoe ze vasthielden enz.
    Zeer prettig moet ik zeggen.
     
  19. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Apart, afgelopen weken niets gezien bij MM rotterdam of middelburg (die is ook nieuw), strax nog maar eens kijken :D
     
  20. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Tx voor de tip Mystery....voortzo maar dan eens gaan sjekken die winkel...:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina