1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had um gelijk bij de release en heb het hele spel zonder al teveel moeite doorgelopen, echter de eindbaas kreeg ik maar niet te pakken dus toen ben ik er op een gegeven moment mee gestopt ;)

    Nu wil ik um toch nog een keer proberen uit te spelen vanwege het verhaal etc.
     
  2. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt nu die lijst ??????????????????????
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Iets voor de release van de xbox 360 verwacht ik, en dan gaat er om de 2 weken een update komen, van welke games je kan spelen op je xbox 360(dan moet je daarvoor iets downloaden en hupla, je kan ze spelen)... Dus nog eventjes afwachten:)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    1 week voor de releasein amerika
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mooi, dat is aardig optijd.
    En dan komt er dus om de 2 weken een update van de spellen die BC zijn?

    Moet je voor ELK spel dat je wilt spelen en dat BC is, iets aparts downloaden via Xbox live gek?!?!8)

    Dus heb je 8 spellen die BC zijn, moet je ook 8 dingen downloaden?

    *hoopt dat PES 5 er bij zit
     
  6. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo laat ik mijn begin hier dan maar hier maken door een opmerking te maken over waarom BC voor de x360 voor mij in ieder geval HEEL belangrijk is..

    Ik ben tot nu toe alleen een ps2 en GC eigenaar, maar deze generatie wil ik ze alle drie oppikken.. Nu wil ik uiteraard omdat ik nog nooit een xbox spel gespeeld heb wel de BC erbij hebben. Ik wil graag Halo en Halo 2 gespeeld hebben voordat ik mezelf ga bezighouden met deel 3, voor de rest zijn er nog tig spellen die nu mooi goedkoop zijn en die daardoor de koop van een extra console erg aantrekkelijk maakt..

    Een goedwerkende BC zal voor vele niet xbox eigenaars een groot argument zijn om deze generatie wel een xbox op te pikken..
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Je hebt gelijk.. er zijn zoveel spellen die ik nog wel wil spelen maar waar ik op de xbox niet aan toe kwam.. lijkt me wel leuk om er dan een paar voor een leuk prijsje op te pikken (ben je niet gelijk honderden euro's kwijt aan games) en dan een tijdje 'oude' games te spelen:)
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Kort vraagje over de BC, heb je hier Xbox live voor nodig, of kan ik die patches vanaf elke computer met behulp van een kabeltje of iets, of mn HD zetten?
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, dat is wel een goede vraag, als je xbox live zou nodig hebben, dan zou ik het heeeeel erg zonde vinden...(maarja, ik denk dat je dat via pc wel kan doen...maar ben niet zeker)
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit gaat als het goed is gewoon via Xbox Live Silver :).
    Dus je hoeft niets te betalen. Elke Xbox heeft namelijk Xbox Silver.
    Heb je allemaal geen ruimte, zet je voor een dag je Xbox naast je modem, stekkertje van de PC in je Xbox, en dan even downloaden :).
    Net zo simpel.
     
  11. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Is de lijst al online?
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Nop, waarschijnlijk verschijnt de één week voor de Release van de Amerikaanse Xbox 360.
    Dus nog even 3 weekjes wachten ongeveer :).
    Ben ook erug benieuwd welke spellen erop gaan staan, en of er MIJN favorieten op komen!!
     
  13. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er veel goede live titels op komen te staan. Ik kan niet wachten om al die toppers ook eens een keer via live te spelen :9
     
  14. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat midtown madness 3 Backwards wordt! De sfeer die Midtown madness 3 had is niet uitteleggen. Het live gedeelte zat makkelijk in elkaar maar was zo verslavend! Ik hoop echt dat er een gevolg van deze topper komt!!
     
  15. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik ook! Van al mijn spellen die ik via live kan spelen, kijk het meest uit naar midtown madness 3 over live. Lijkt me erg grappig!
     
  16. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lijst had er allang moeten zijn.
    Nog twee weken wachten en dan is de 360 bijna al te koop.
    Slimme aktie van microsoft, anders koopt niemand nog xbox games meer.
    Ikzelf ben al een poosje gestopt met kopen van xbox games.
    Er komt bij mij ook geen 360,
    gewoon een revolution kopen en dan kan ik gewoon mijn cube games spelen.
    Niks de duurste uitvoering kopen zoals de 360.
    Met al die troep die erbij zit die ik toch nooit gebruik.
     
  17. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind het idee toch niet zo slecht van MS! Mensen met een minder budget en die toch een xbox 360 willen kopen komen nu ook in aanmerking. Je zal zeggen het is maar 100 euro? Maar er zijn toch mensen die dat toch niet meteen kunnen missen :-o
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Duurt niet 2 weken nog voordat de Xbox 360 er is.
    Nog een weekje langer. Maar ben ook erg benieuwd naar de lijst.
    Eigenlijk maar op twee spellen. En dat zijn Splinter Cell CT (wat ik dus wel verwacht dat hij BC is) en ik hoop PES 5, aangezien ik graag een FOOTIE wil spelen op de Xbox 360, en FIFA niets voor mij is.
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar mensen die 300 euro neerleggen en er eigenlijk niks bij krijgen. Hebben toch geld, als je 300 bij elkaar kan halen en de core koop ben je nog steeds genaait, omdat de premium gewoon een echt deal is. De dingen die je er gewoon bij krijgt moet je echt nie tlaten liggen, zonde...
     
  20. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarom komen mensen met een mjnder budget nu ook in aanmerking.
    Je moet eigenlijk blij zijn om een xbox 360 te mogen kopen.
    En voor mij is 100 euro een hoop geld.
    Het is wel 220 oude guldens.
    Ik snap ook niet helemaal wat je hiermee bedoeld hoor.
    Moet je misschein een beetje uitleggen.
    En ik zeg ook dat de 360 niet over twee weken al te koop is maar bijna te koop.
    En rikkel 100 euro voor een headset die ik toch laat liggen en een hdtv kabel, leuk voor mijn collectie kabels die ik niet gebruik.
    Duur betaald vind je niet.
    Dus ik betaal straks eventueel 100 euro extra voor een 360 omdat ik dan misschien mijn oude games kan afspelen.
    Wat ik nog steeds vind dat dat gewoon standaard erop moet kunnen.
    En dan is het ook nog maar afwachten of die backwards compatible is.
    En als ik jou verhaal lees, als je 300 euro hebt dan heb je ook wel 400 euro.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina