1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

  1. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, idd, ze zijn gewoon weer es te lui om een deadline te halen, wat een losers. PGR2 ook nog steeds niet. (wordt nog veel gespeelt, wedden?)
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil gewoon dat ze BIA Earned In Blood B/C maken. Ik heb nog wel een xbox maar ik heb geen zin om die steeds te verwisselen met mijn 360. Tevens vind ik nu de controllers van de Xbox zwaar kut. Ik wil hem gewoon met de 360 controller spelen.
     
  3. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron?

    Bron?

    Zover ik weet hebben die mannen helemaal geen deadline gesteld en als dat wel zo is hoor ik graag van jullie waar je dat vandaan hebben.
    Als ze toevallig een keer om de maand zo'n update releasen wilt nog niet zeggen dat ze dat opeens altijd zullen doen.
    ALs ik zo op Major Nelson's site kijk zie ik geen verband tussen de hoeveelheid maanden er tussen de updates zitten (http://www.majornelson.com/search.aspx?q=backwards&p=1). Daarom is het altijd nog: When it's done and when we are ready.
    Ik zelf verwacht er een over paar maanden pas. Alles wat daarvoor komt is meegenomen.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wacht nog steeds op JSRF.

    Echt die game is zo goed, maar nog steeds niet backwards compatible.

    (even naartoe gemailed maar nog niks gehoord)
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    toch al weer maanden verder sinds de nieuwe update!
    waarom gaan ze niet gewoon non-stop updaten en dan om de maand een update te download zetten op marketplace waarin dan de games zitten die die maand ge-update zijn.
    want als ik het goed begrijp zetten zij x-aantal games voorzich, en gaan daar mee bezig. en dan zitten er zeker een paar games tussen die de tijd nodig hebben op ge-update te worden :mad: :mad:
     
  6. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    pgr2 zal niet bc worden...
    denk ik want lijkt te veel op pgr3 en koopt niemand die dus... marketing....
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor bv, DOA -> DOA 4 snap ik het wel PRG etc best best.

    MAar waarom games zoals JSRF niet compatible zijn gaat eigenlijk nergens over. (denk ik xD)
     
  8. ninc

    ninc Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    conker live and reloaded, werkt dat goed op de xbox 360? Iemand ervaringen hiermee?
     
  9. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    I hear ya.:) Ik heb BiA RtH30 & BiA EiB voor mijn XBOX. En inderdaad, sinds ik een 360 heb, speel ik beide spellen eigenlijk niet meer. A. omdat ze niet BC-compatible zijn.:confused: en B. omdat het gewoon niet meer speelt als je eenmaal gewend ben aan de draadloze 360 controller.:thumbs:

    Ik verkoop mijn oude xbox, en wilde op zich beide BiA titels houden, maar als ze toch niet BC-compatible worden gemaakt, dan hoef ik ze ook niet meer te houden.=(
     
  10. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand ervaring met fable : lost chapters en ninja gaiden black op de 360 ?. lopen ze goed want ik wou deze kopen

    edit: ik zag het op ign dat fable en ninja gaiden niet soepel speelden
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  11. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden Black loopt soepel bij mij op de 360!
     
  12. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er ook nog een keer een update voor: Midtown madness 3 en de sims?
    dit zijn toch best populaire spellen? en zeker MM3, veel mensen hebben een pack gekocht met dat spel erin. en op die lijst staan zelfs spellen waar ik nog nooit van gehoord heb.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Niemand weet dat ... mogelijk ... maar misschien ook niet
     
  14. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is de vraag al 100 x voorbij gekomen maar de nieuwe xbox spellen die tegenwoordig uitkomen zoals cod 3 en tony hawk project 8 worden die automatisch ook backward compatible gemaakt ?
     
  15. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij niet omdat er vaak al een alternatief is namelijk de Xbox360 versie maar ik weet het niet zeker. Misschien wel bij de volgende update.
     
  16. Cybercon

    Cybercon Guest

    Microsoft heeft inmiddels al aangegeven zich niet meer op de BC te richten van de Xbox 360. Bij deze is de BC van de Xbox 360 zo goed als verleden tijd.
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is geloof ik pas vanaf volgend jaar dat ze zich daar minder op gaan richten daar was eerder dit jaar een bericht namelijk over. Ik hoop dat iig Sudeki namelijk nog aan die lijst gaat worden toegevoegd.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  18. Cybercon

    Cybercon Guest

    Nee hoor...

    Bron

    En deze uitspraak is pas geleden naar buiten gekomen, 9 maart.
     
  19. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarbij ze dus zeggen dat aan het einde van dit jaar minder er op wordt gericht, wat normaal is lijkt mij.
    Maar tot het einde van dit jaar lijkt mij dus dat er nog titels aan worden toegevoegd.
     
  20. Cybercon

    Cybercon Guest

    Je leest het bericht niet goed. Er staat duidelijk dat MS nu andere prioriteiten gaat stellen dit omdat er dit jaar al zoveel Xbox 360 titels komen. Aan het einde van het jaar zal men kijken of er nog vraag naar is. Maar aangezien MS BC nooit als iets belangrijks heeft gezien is de kans nihil dat de titels weer BC zullen gaan worden.
     

Deel Deze Pagina