Zijn er ook speciale tassen voor de xbox console..?? Ik heb wel eens gehoord dat er een xbox-tas is, maar die vind ik er niet zo cewl uitzien.. Crumpler heeft echter superwijze ONOPVALLENDE laptoptassen, maar zou daar ook een console als de xbox inpassen?? thanks m-X edit: Sorry, heb de search gebruikt, maar het ging telkens alleen maar om die 'officiele' naki tas....en ik wil er niet zo groot XBOX op hebben.... m-X
Ik zou sowiesjo geen opvallende xbox/laptop tas willen hebben.. weet iedereen gelijk wat je bij je hebt. Ik frot 'm altijd in een onopvallende rugtas als ik 'm mee op reis neem.
deze wil ik maar die ik volgens mij nergens in nl te vinden en hier moet ik 30 $ verzend kosten betalen vind ik een beetje duur.
Ja kijk het probleem is nou dat een Xbox nogal groot is. Dus die kan je echt niet overal in proppen. + er moeten nog nog een paar controllers en een paar spellen in. Dus dan moet het haast wel een beetje misvormde tas zijn. Ik heb die ene die jij niet wilt....en dat is jammer want het is een super makkelijk ding en mijn xbox zit er standaard in omdat je 'm niet uit de tas hoeft te halen.
Als ik hem wil vervoeren dan doe ik hem in mijn Eastpack tas. Dat lukt ook heel erg goed, het is gewoon zo'n staandaard Eastpack-tajse. In het voorvakje passen twee controllers. In het grote vak past de Xbox, daarbovenop leg je de kabels, en ook nog in het grote vak doe je je games. Easy!
de xbox past niet in een normale laptoptas.... de xbox is gewoon zo'n 3 keer zo dik als een laptop..... in mijn laptoptas past het iig niet Ik zag laatst zo'n laptop tas in de vorm van een rugtas..... zag er best wel cool uit.... helaas was ie wel duur:{
mijn ma heeft een aardig grote laptop tas. daar pas ie denk ik wel in. het lastige is alleen altijd van die tassen dat er een soort van beugel inzit om je smalle laptop stabiel te houden. dat betekent dus minder plaats voor je iksboks
In duitsland verkopen ze ook van die bags, ik weet niet meer precies hoe die winkel heet ik zal wel eens zoeken of ze een site hebben.
alluminiumkoffertje niks? die koop je in praktisch elke bouwmarkt..schotten zitten er los bij...is dus vrijwel exact in te richten voor je doos. Zelf een leuke prent op de buitenkant en klaar is je xboxbox Dat naki-tassie ziet er wel oke uit....nadeel is wel dat je daar niet erg safe mee over straat kan...*klap*...*knal*....en weg is je doos.
Waarom verkopen ze die dingen eigenlijk nergens? Ik ben echt niet de enige die die tas wilt, volgens mij is daar best winst mee te maken als je een een hele stapel importeert.
wtf * m-X zoekt in het ietwat weggezakte gedeelte van zijn hersenpan en realiseert zich dat alexbox een semi-bekende 'vanhorenzeggen' is. * m-X vindt dat dubbeldaten Out of the Question is HAHAHAHA mijn meissie kent jouw meissie toch ? ? ? (retorisch, ik weet het antwoord al wel ja)
LOL Double daten, nah, maar ik wil je best een keer met een assault rifle op je achterhoofd hameren in Halo