XboX vrienden, Wij (GX and an amigo) zijn net bezig met BG DA II, en vroegen ons af of er al mensen zijn die al wapens zelf gemaakt hebben. Zoja :: hoe heb je dit wapen gemaakt en wat zijn z'n stats. Daarbij een additional question .... hoeveel standaard wapens en armors zijn er ?
Ik heb het spel niet en nog niet gedaan maar onze vrienden bij www.gamefaqs.com hebben dat al voor je gedaan! ik weet zeker dat daar een lijst van wapens etc staat! gr Ewout
je kan toch geen wapens maken? wapens kan je alleen upgraden met gems en andere shit... heb alleen een wapen gekocht (duurde trouwens erg lang voor dat ik die trader kon vinden...blijkt dat ie gewoon midden op straat staat )
Neeeee, deze game is nog niet uit.. wij zijn hem in onze dromen aan het spelen ... hehehe.. grapje.. maaruh , wel een beetje een domme vraag toch ?
nee hoor. maar ik heb lang de diablo reeks gespeeld en ik heb gehoord dat het net zo'n soort game is. En aangezien deel 1 ook best positief was denk ik erover om deze game te gaan halen. Kan iemand mij ervan overtuigen??. Ik heb ook ergens gelezen dat je er als je alles wilt uitpluizen zo'n 100 uur mee bezig kan zijn.
van 2 weet ik het niet,maar ikvond dat je deel 1 redelijk snel kon uitspelen,ik en een vriend hadden de co-op in 1 dagje uitgespeeld(11uur op easy) en alleen deed ik er maar iets langer over(alles gezien en geweest enzowel) Wel een topspel en zeker een aanrader hoor
Ik Heb deel 1 van Baldur's gate niet gespeeld.. dus ik zou niet weten of deel 2 beter of langer is dan deel 1, ik weet wel dat ik baldur's gate dark alliance 2 nu al leuker vindt dan Dungeons and dragons.. maar goed das persoonlijk.. Ik vindt Baldur's gate wel een aanrader.. en mocht je hem niet leuk vinden dan verkoop je hem toch gewoon weer...
ik krijg die Witte Vampier op het laatst maar niet dood ik heb allerlij upgraded (laagste is +3 flawless wapens met handige effecten alleen werken geen van al die effecten (behalve bleed en acid dmg dan) en mijn upgraded shield werkt ook niet echt super geloof ik (+4 flawless chain mail geloof ik met een flink aantal stenen erin) ik ben trouwes Vhaidra... HIJ WILT MAAR NIET DOOD!! dan hek hem een kwart dood... raakt ie mij een keer en heeft alles weer terug... bah (niet de eerste keer maar de keer op shadow plane... eindbaas dus)
Hey, Ik heb hem vandaag binnen gekregen, helaas zat er geen boekje bij. Weet iemand de speciale eigeschappen van de personages? Alvast bedankt! Furies Edit: Ik heb al wat gevonden ( http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/baldurs_gate_da2_char.txt )
gewoon met elke character uitspelen ... maar persoonlijk hou ik wel van gewoon melee fighting dus.. ik zou zeggen barbarian
haha lol... eerst kreeg ik er de hele tijd geen schram op die eindbaas en nu kostte het me 2 potions en 2 van me waardevolle minuten... ehm jaa.... wazig... dat zoveel kan veranderen als je een andere bodyarmor maakt zeg
BGDA is een hack & slash game met rpg elementen. Je slaat je door levels heen, hiermee verdien je experience points waarmee je levels gaat stijgen. Hierdoor verdien je punten waarmee je je character sterker kan maken. Je kan het vergelijken met Diablo. Je kan verschillende armors dragen en wapens. Naar mate je verder komt worden deze sterker. Dit zul je ook nodig hebben omdat het steeds moeilijker word. Anders zoek je wat reviews!!!
hallo ik ben net nieuw binnen gekomen in baldurs gate dus heb al die goblins enzo verslagen... ik heb baldursgate 1 al uitgespeeld en daar zat een shopkeeper in de tavern maar nu zie ik er geen...weet iemand waar die zit? alvast bedankt