Baldur's Gate: morgen uit???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alexandrio, 20 mrt 2003.

1. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Iets definitiefs bekend?

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    www.gcshop.nl je kan hem al kopen, hij is gewoon uit :| Heel vet ofniet dan? Dat spel kan je toch met 4 player coopen?

3. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens uitgever Virgin komt tie pas 28 maart

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij is toch echt al bestelbaar op www.gcshop.nl
    edit: bestelbaar, dus niet reserveerbaar...

5. p1m

p1m Guest

uit bulders gate???

lIJP is het gewoon de zelfde game play als op de computer?

6. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    hhm heb een tijd niet meer aan deze game ged8. Toen ik voor het eerst hoorde dat Baldur's Gate naar de Xbox kwam sprong ik een gat in de lucht, maar toen ik hoorde dat er maar 3 karakters waren om uit te kiezen vond ik het alweer wat minder.
    Volgens mij is deze versie wat minder uitgebreid al het origineel (baldur's Gate 1)

7. Gameslave

Gameslave Guest

hij is echt super, heb m uitgespeeld en met 3 characters heb je heus wel genoeg om m 3x uit te spelen. Hij is misschien niet zo uitgebreid als de pc versie maar toch een topper, goede gameplay en gfx. Zelfs voor noobs zoals ik is dit spel goed te spelen.

8. Gameslave

Gameslave Guest

en je kan wel met zn 2en copoppen, nog niet geprobeerd, of je het ook met zn vieren kan weet ik niet.

9. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang doe je erover om hem uit te spelen?

10. Gameslave

Gameslave Guest

ik deed er ongeveer denk tussen de 20 en 30 uur over, maar het kan zijn dat ik er veel langer over deed (tijd dat in spel aangeeft hoelang je gespeeld hebt werkte niet zo goed, komt vast door copy) maar je bent er dus wel een poosie zoet mee. En dan heb ik nog maar 1 character uit gespeeld en 1 quest niet gedaan. En na het uitspelen heb je nog 2 extra modes/levels die ik nog niet (uit) gesleeld heb.

11. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4 player co-op kan niet, dat is sudeki.

12. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je modes/levels? Hoe is het spel dan opgebouwd?
    En met de eerste Baldur's Gate op de pc was je ruim 80 uur met een character aan het spel kwijt. Het verhaal van Dark Alliance zal dus wel wat korter zijn.

13. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    :{ :mad:

nou ja, toch bedankt voor je antwoord...

14. jvalks

jvalks Find the bird!

Leuk Bevonden:
    0
    BG op de console is niet vergelijkbaar met BG op de PC! Dit is meer actie gericht. De PC versie was 100% RPG...

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    En zelfs die heeft dat niet meer:{

16. p1m

p1m Guest

kijkje nog steeds van boven of is het meer morrowind view?

17. Gameslave

Gameslave Guest

Je kijkt van boven ja, maar je kan bijna altijd de camera ronddraaien dus das geen probleem.

De xbox versie is inderdaad een stuk korter en meer actie/hack en slash dan rpg maar nog steeds leuk om te spelen, vooral als je er niet mee gewent bent met dit genre.

De opbouw: je hebt 3 grote hoofdstukken, elk in een compleet eigen wereld en met een eigen leider en/of opdrachtgever. Hij verteld je het verhaal em jij gaat in die wereld het verhaal oplossen (meestal door iedereen te killen en zo voorwerpen te krijgen die je nodig hebt). Je krijgt ook extra opdrachten van andere mensen die je kan uitvoeren om extra experience en geld te verdienen, meeste van die opdrachten voer je onderweg gewoon uit. hopelijk heb ik je een beetje geholpen anders vraag je maar;)

18. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hecht er voorlopig weinig geloof aan dat BG vandaag of volgende week al in de winkels zou liggen want het laatste wat ik gehoord had werd hij uitgesteld tot ergens deze zomer?
    Als iemand hem heeft op xbox dan hé dan mag die dat altijd laten weten.

19. Gameslave

Gameslave Guest

Heb amerikaanse versie, ben ook benieuwd wanneer europes versie verschijnt als je m al kan bestellen.

20. p1m

p1m Guest

is het net zo iets als diablo?
    dat je geld moet verdienen om armour te kopen

[edit]morrowind maat dan in een team?
    of zo iets als Runescape(ken je dat?[/edit]

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2003

Deel Deze Pagina